G gtw Post best veel 19 jan 2012 #1 Ik weet dat het bij gezocht hoort, maar hier heb ik denk ik meer kans ik zoek dus een sierstrip rekord E2 station, onder het achterste zijraam, links wie heeft die nog ergens liggen ?
Ik weet dat het bij gezocht hoort, maar hier heb ik denk ik meer kans ik zoek dus een sierstrip rekord E2 station, onder het achterste zijraam, links wie heeft die nog ergens liggen ?
G gtw Post best veel 20 jan 2012 #2 @stefansmilde wrote:gert heb je (opel)jan ook al even gevraagt die heeft volgens mij nog het 1 en ander liggen nee, maar ik heb de vraag ook op het bigopels gezet, en daar word het mischien wel gelezen, maar zal hem ook nog een bericht sturen ik had er niet aan gedacht bedankt
@stefansmilde wrote:gert heb je (opel)jan ook al even gevraagt die heeft volgens mij nog het 1 en ander liggen nee, maar ik heb de vraag ook op het bigopels gezet, en daar word het mischien wel gelezen, maar zal hem ook nog een bericht sturen ik had er niet aan gedacht bedankt
S stefansmilde Post best veel 20 jan 2012 #3 gert heb je (opel)jan ook al even gevraagt die heeft volgens mij nog het 1 en ander liggen
G gtw Post best veel 20 jan 2012 #5 @Ghanz wrote:rob/arjen/opel4ever zal het dus wel niet hebben tot mijn spijt, nee, en Romijn heeft ook niet het juiste antwoord gegeven, die heeft het ook niet maar wie wel ?
@Ghanz wrote:rob/arjen/opel4ever zal het dus wel niet hebben tot mijn spijt, nee, en Romijn heeft ook niet het juiste antwoord gegeven, die heeft het ook niet maar wie wel ?