Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
op dit moment ben ik bezig om m'n gte middenconsole opnieuw te bekleden...
ik heb hem helemaal kaal gekocht dus zit er om de rand ook geen sier/stootrand heen... heeft iemand enig idee wat ik hiervoor kan gebruiken en waar ik het kan kopen? of heeft iemand toevallig nog een nette en onbeschadigde rand liggen?
het gaat hierom. (foto even geleend van medeforumer, bij bezwaar verwijder ik hem weer)
het gaat dus om de dikkere rand om het console heen...
Kun je ook niet gewoon zo een band in de doe-het-zelf zaak gaan halen, dewelke ze ook gebruiken om een ijzeren plaat te omranden tegen stoten of snijden? Deze is wel niet zo dik maar volgens mij lukt het daar wel mee.
Hoe ver sta je trouwens met de console? Ook al ff geleden dat je ze hier opgehaald hebt
Kun je ook niet gewoon zo een band in de doe-het-zelf zaak gaan halen, dewelke ze ook gebruiken om een ijzeren plaat te omranden tegen stoten of snijden? Deze is wel niet zo dik maar volgens mij lukt het daar wel mee.
Hoe ver sta je trouwens met de console? Ook al ff geleden dat je ze hier opgehaald hebt