J JohnSmith Post best veel 25 mei 2009 #261 de k-jetronics op een 2.0 zullen toch ook wel met krukaspositiesensor werken? en ze hebben ook sensoren te koop om het er zelf op te bouwen
de k-jetronics op een 2.0 zullen toch ook wel met krukaspositiesensor werken? en ze hebben ook sensoren te koop om het er zelf op te bouwen
F fredericki200 Komt hier geregeld 25 mei 2009 #262 op mijn 2.2 zat die sensor ook nog niet, maar is een beugeltje voor gemaakt. er zijn een hoop aanpassingen gemaakt om het draaiend te krijgen, omdat er standaard weinig electronika opzit zoals sensoren enz. maar merk dat er veel koppel bijgekomen is:wors en voor de dis de krukas poelie van een 2.4 natuurlijk en heel netjes ingebouwd heb zelf de orginele ontsteking aangepast voor het dichten van het blok de rest heeft dat bedrijf gedaan. en samen de fijn afstelling gedaan tijdens het rijden wil er nu nog een keer throttle bodies op:wors dit bedrijf is zeker een aanrader:jerry
op mijn 2.2 zat die sensor ook nog niet, maar is een beugeltje voor gemaakt. er zijn een hoop aanpassingen gemaakt om het draaiend te krijgen, omdat er standaard weinig electronika opzit zoals sensoren enz. maar merk dat er veel koppel bijgekomen is:wors en voor de dis de krukas poelie van een 2.4 natuurlijk en heel netjes ingebouwd heb zelf de orginele ontsteking aangepast voor het dichten van het blok de rest heeft dat bedrijf gedaan. en samen de fijn afstelling gedaan tijdens het rijden wil er nu nog een keer throttle bodies op:wors dit bedrijf is zeker een aanrader:jerry
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 6 jun 2009 #263 de mijne ook maar ff dit was zo als ik hem kocht 1.9. met solex dita 32 carb. maar ben nu bezig hem op injectie te zetten. als het klaar is maak ik er wel weer een foto van.
de mijne ook maar ff dit was zo als ik hem kocht 1.9. met solex dita 32 carb. maar ben nu bezig hem op injectie te zetten. als het klaar is maak ik er wel weer een foto van.
S Stender Hoort bij de inboedel 10 jun 2009 #264 Hier de mijne, 2.0s, volledig standaard Kleppendeksel en luchtfilterhuis zijn gespoten, radiator moet nog, carrosserie is schoon en nu remkrachtverdeler en dergelijk nog, iemand tips?
Hier de mijne, 2.0s, volledig standaard Kleppendeksel en luchtfilterhuis zijn gespoten, radiator moet nog, carrosserie is schoon en nu remkrachtverdeler en dergelijk nog, iemand tips?
R robbyrood Komt hier geregeld 27 jul 2009 #266 te koop bij febi , en eventueel een verse radiator.....
J johannes2 Lid 3 aug 2009 #269 Sorry ik doe het even op deze manier ik krijg de foto's er anders niet op maar ik vind het een mooi blokje geworden
Sorry ik doe het even op deze manier ik krijg de foto's er anders niet op maar ik vind het een mooi blokje geworden
R robbyrood Komt hier geregeld 7 aug 2009 #270 @johannes 2 : vraagje :Loopt ie ook nog...??? Jezus je kan er van eten man!!!:jerry:kewlpics:kewlpics:wub
@johannes 2 : vraagje :Loopt ie ook nog...??? Jezus je kan er van eten man!!!:jerry:kewlpics:kewlpics:wub
P peerke1987 Komt hier geregeld 23 aug 2009 #271 Mijn blokkie, nog in opbouw maar het beloofd iets...
P peerke1987 Komt hier geregeld 8 sep 2009 #275 Hahaha tjah, de ene legt em in zn manta, de andere maakt een bbq van die manta en de andere Maakt er gewoon een bloembak van Wil je die vin kwijt??:wub
Hahaha tjah, de ene legt em in zn manta, de andere maakt een bbq van die manta en de andere Maakt er gewoon een bloembak van Wil je die vin kwijt??:wub
G Ghanz Forumbewoner 15 sep 2009 #278 origineel gepost door kurtmanta tja tis ook ne cih ligt wel nie meer in men manta aaaaaaah kurt... da wou ik ook doen, maar dan kompleet... maar t vrouwtje vond een opel logo in tuin wel genoeg maar verder SUPER !!!!! :thumbup:thumbup
origineel gepost door kurtmanta tja tis ook ne cih ligt wel nie meer in men manta aaaaaaah kurt... da wou ik ook doen, maar dan kompleet... maar t vrouwtje vond een opel logo in tuin wel genoeg maar verder SUPER !!!!! :thumbup:thumbup
L laus Komt weleens kijken 17 sep 2009 #279 Hier de mijne, hij loopt nog niet echt goed maar daar word aan gewerkt!
P peerke1987 Komt hier geregeld 20 sep 2009 #280 Ziet er ook netjes uit laus!, ik denk dat hij eigenlijk nog mooier is zonder de flitser op de camera? Dan is het groen wat minder bleek! Had em al zien liggen in je restauratie topic.:thumbup
Ziet er ook netjes uit laus!, ik denk dat hij eigenlijk nog mooier is zonder de flitser op de camera? Dan is het groen wat minder bleek! Had em al zien liggen in je restauratie topic.:thumbup