P pipo Hoort bij de inboedel 8 mrt 2009 #241 origineel gepost door joep12 dit is mijn 2.5 cih. tevens te koop
A astradti Lid 15 mrt 2009 #242 origineel gepost door pipo origineel gepost door joep12 dit is mijn 2.5 cih. tevens te koop En verkocht king:king:king: Aan mij met de complete auto zonder kms en assen met remmerij, zodra ik klaar ben met mijn 1200 coupeetje ga ik hem opbouwen.
origineel gepost door pipo origineel gepost door joep12 dit is mijn 2.5 cih. tevens te koop En verkocht king:king:king: Aan mij met de complete auto zonder kms en assen met remmerij, zodra ik klaar ben met mijn 1200 coupeetje ga ik hem opbouwen.
J joep12 Komt weleens kijken 16 mrt 2009 #243 toch wel met remmen en assen achteras zit er al onder :thumbup
P pipo Hoort bij de inboedel 16 mrt 2009 #244 mooi ben je hem toch kwijt:thumbupen blijft hij rijden:jerry had die achterlichten wel gewild
A astradti Lid 23 mrt 2009 #246 Ziet er ook heel netjes uit, is het een 2,4?. Wat voor webers heb jij er op staan.
D Deluxe77 Komt weleens kijken 23 mrt 2009 #247 Het is een 2.0s met 40mm dellorto's. Vandaag heeft hij voor het eerst even gelopen, had alleen geen constante oliedruk. Maar morgen is er weer een dag, en dan nog even alles een keer nalopen. Gr
Het is een 2.0s met 40mm dellorto's. Vandaag heeft hij voor het eerst even gelopen, had alleen geen constante oliedruk. Maar morgen is er weer een dag, en dan nog even alles een keer nalopen. Gr
L larsjeG40 Komt hier geregeld 21 mei 2009 #251 zier er leuk uit alleen jammer dat ze het laswerk niet hebben vlakgelslepen voordat het verchroomd werd:thumbdown
zier er leuk uit alleen jammer dat ze het laswerk niet hebben vlakgelslepen voordat het verchroomd werd:thumbdown
F fredericki200 Komt hier geregeld 21 mei 2009 #252 ziet er wijs uit man, wat zijn de spec van dit blokje?
2 2000 Hoort bij de inboedel 21 mei 2009 #253 origineel gepost door joep12 mooi project:wors ik snap alleen het inlaattraject niet: er staat druk op, dus de (vreemde) vorm doet er niet zoveel toe. Vind de gasklep ook vrij klein.
origineel gepost door joep12 mooi project:wors ik snap alleen het inlaattraject niet: er staat druk op, dus de (vreemde) vorm doet er niet zoveel toe. Vind de gasklep ook vrij klein.
F fredericki200 Komt hier geregeld 21 mei 2009 #254 de gasklep lijkt mij ongeveer net zo groot als orgineel:hmmz en zekers een beste turbo
F fredericki200 Komt hier geregeld 24 mei 2009 #255 en dan mijn blokkie dan maar is pas weer iets aangepast:wub
J JohnSmith Post best veel 24 mei 2009 #256 wat is dat voor ontsteking? ziet er wel gaaf uit. rest van het blok ook
F fredericki200 Komt hier geregeld 24 mei 2009 #257 het is een 2.2 met wat leuke onderdelen is pas een k data computer ingebouwd met dis ontsteking:wub en voor de dis heb je de verdeler niet meer nodig, maar moet je je aandrijving voor de olie pomp wel houden vandaar dat tuutje op het blok.
het is een 2.2 met wat leuke onderdelen is pas een k data computer ingebouwd met dis ontsteking:wub en voor de dis heb je de verdeler niet meer nodig, maar moet je je aandrijving voor de olie pomp wel houden vandaar dat tuutje op het blok.
J JohnSmith Post best veel 24 mei 2009 #258 ok ik heb eens op de site gekeken, maar dat is best wel leuk speelgoed is dat jouw manta die bij de projecten staat?
ok ik heb eens op de site gekeken, maar dat is best wel leuk speelgoed is dat jouw manta die bij de projecten staat?
F fredericki200 Komt hier geregeld 24 mei 2009 #259 die bij bs autotune, jup dat is de mijne allen die 2.0 klopt niet he is een 2.2 merk duidelijk het verschil met deze pc maargoed dat is ook niet zo gek he als je met snel spul rijd en een standaard computer
die bij bs autotune, jup dat is de mijne allen die 2.0 klopt niet he is een 2.2 merk duidelijk het verschil met deze pc maargoed dat is ook niet zo gek he als je met snel spul rijd en een standaard computer
L larsjeG40 Komt hier geregeld 25 mei 2009 #260 dat kan zeker alleen met een 2.2 uit een omega? omdat je anders geen positiesensor op je krukas hebt?
dat kan zeker alleen met een 2.2 uit een omega? omdat je anders geen positiesensor op je krukas hebt?