M m400 Post best veel 7 nov 2008 #201 De motorruimte wel ja, de rest heb ik nog niet gezien!! origineel gepost door henry.kummeling hij is mooi he
De motorruimte wel ja, de rest heb ik nog niet gezien!! origineel gepost door henry.kummeling hij is mooi he
M marcV Komt weleens kijken 13 nov 2008 #204 Jij hebt al zat van dat oud ijzer....:fy1 laat je meisje 't maar niet horen....
M m400 Post best veel 14 nov 2008 #205 Ik ruim die van het meisje gewoon op....(denk toch maar van niet)
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 28 dec 2008 #206 Zowww we zijjn 3e kerstdag nog ff bezig geweest.
L larsjeG40 Komt hier geregeld 28 dec 2008 #207 dats is een appart kleurtje heb je daar gewone verf voor gebruikt?
K Keesjr Komt hier geregeld 29 dec 2008 #211 Leuk kleurtje hoor, maar ik had 'm ROZE gedaan!! :jerry :jerry :jerry
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 29 dec 2008 #212 owww correctie 100 graden 1 nulletje teveel ingetoetst. Tsja de auto is nu eenmaal ook deze kleur
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 2 jan 2009 #213 Waar heb je die spanbanden onderlangs gedaan?
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 3 jan 2009 #214 origineel gepost door The_Undertaker Waar heb je die spanbanden onderlangs gedaan? Door de kop en aan de andere kant aan de motorsteun en 1 aan de bak. Hoezo dan ???
origineel gepost door The_Undertaker Waar heb je die spanbanden onderlangs gedaan? Door de kop en aan de andere kant aan de motorsteun en 1 aan de bak. Hoezo dan ???
P pipo Hoort bij de inboedel 3 jan 2009 #216 die laatste is wel een mooi knutsel project .:thumbup komt die ook hier van het forum en is daar meer info over of plaatjes:jerry:jerry
die laatste is wel een mooi knutsel project .:thumbup komt die ook hier van het forum en is daar meer info over of plaatjes:jerry:jerry
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 4 jan 2009 #217 origineel gepost door Manta 24V origineel gepost door The_Undertaker Waar heb je die spanbanden onderlangs gedaan? Door de kop en aan de andere kant aan de motorsteun en 1 aan de bak. Hoezo dan ??? Zag er zo apart uit opt eerste gezicht. Dus ik zat te koekeloeren, van verrek, hoe doet ie em dat
origineel gepost door Manta 24V origineel gepost door The_Undertaker Waar heb je die spanbanden onderlangs gedaan? Door de kop en aan de andere kant aan de motorsteun en 1 aan de bak. Hoezo dan ??? Zag er zo apart uit opt eerste gezicht. Dus ik zat te koekeloeren, van verrek, hoe doet ie em dat
G golfkiller Komt weleens kijken 4 jan 2009 #218 Hier dan speciaal voo Pipo...... en Corres natuurlijk
A Asko Post best veel 5 jan 2009 #219 idd mooi knutsel project, zag eerst alleen het aangepaste spruitstuk maar is ook nog geblazen motortje! Is de vulling van alle cilinders zo wel gelijk?
idd mooi knutsel project, zag eerst alleen het aangepaste spruitstuk maar is ook nog geblazen motortje! Is de vulling van alle cilinders zo wel gelijk?
P pipo Hoort bij de inboedel 5 jan 2009 #220 origineel gepost door Asko idd mooi knutsel project, zag eerst alleen het aangepaste spruitstuk maar is ook nog geblazen motortje! Is de vulling van alle cilinders zo wel gelijk? vulling zal wel goed zijn staat druk achter. optiemaal is anders maar wat zou met dit spruitstuk het voordeel zijn.is iig wel leuk
origineel gepost door Asko idd mooi knutsel project, zag eerst alleen het aangepaste spruitstuk maar is ook nog geblazen motortje! Is de vulling van alle cilinders zo wel gelijk? vulling zal wel goed zijn staat druk achter. optiemaal is anders maar wat zou met dit spruitstuk het voordeel zijn.is iig wel leuk