@Mark-- wrote:@Andre: Ik was zelf aan het twijfelen hoe ik het beste de foto's erop kon zetten. Hoe kan ik ze het beste tussen de TAG's zetten ? ( sorry..sorry..ben nieuw hier..). In ieder geval bedankt voor het aanpassen !
@littlebird: bedankt voor de complimenten! De uitdaging is juist om unieke modellen te hebben. Moet wel zeggen dat het ombouwen, compleet met spuiten etc veel werk is wil je het netjes doen.
Ja kost bergen met tijd! Heb zelf twee kevertjes omgebouwd. Had een leuke deal en dus keer wat dubbele gekocht. Maar die omgebouwd naar ratlook en de andere in surf stijl.
En ik heb ook kever modelletjes die redelijk uniek en weinig van gemaakt zijn enzo. Maar ook wat meer massa. Maar eigenlijk geen twee de zelfde dat vind ik wel leuk. De fiatjes zijn behoorlijk duur geweest. Maar ongebouwd in ongeopende box en paar gebouwde versies met serie nummer.
De bouwpakketten is 1/43 zijn er 200 wereldwijd gemaakt. Heb er 2 van, eentje zelf gebouwd en andere in ongeopende box. En 1/24 zijn 500 ombouw kitjes gemaakt. Daarvan heb ik 1 set. En de 1/43 gebouwde modellen zijn van 5 modellen elk 2000 gemaakt en heb ze alle 5.
Verder nog een hele berg rc hobby met
1x 1/5 marder.
3x 1/8 vintage kysoho burns
2x 1/10 tamiya drift
1x bootje
1x 1/10 aanhanger
Van alles wat dus. Alleen is het voor mij beetje een sport om ze niet al te duur te kopen. En als dat lukt is het leuk. Anders laat ik het net zo lief staan.
Maar zodra mn airbrush weer is gemaakt ga ik er ook weer eentje bouwen schaal 1/18 van kever.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk