B Black_Commo Komt weleens kijken 30 okt 2012 #22 Blijven allebei echt schitterende wagens! :wors en dat 4 liter blok :wub
F Freestyler Loopt hier de deur plat 4 nov 2012 #23 Een kleine poging tot, jammer genoeg wilde het weer niet mee werken
D dqp-sammy Komt weleens kijken 5 nov 2012 #24 Hier nog en paar leuke fotos van de ranger van mijn zoon. Vind het gewoon en geweldige auto geworden en met de korte achteras en de opgevoerde 2.4 heb ik er tot 100 zelfs mooite mee.
Hier nog en paar leuke fotos van de ranger van mijn zoon. Vind het gewoon en geweldige auto geworden en met de korte achteras en de opgevoerde 2.4 heb ik er tot 100 zelfs mooite mee.
D devries_met_ck Komt weleens kijken 10 nov 2012 #26 @big Sexy wrote:De rekord staat deze maand in de Flash. Was op de meeting van OTU in Kinrooi dit jaar. :thumb :thumb tOP Mark Ga me de flash zeker halen deze maand Groeten van Paul
@big Sexy wrote:De rekord staat deze maand in de Flash. Was op de meeting van OTU in Kinrooi dit jaar. :thumb :thumb tOP Mark Ga me de flash zeker halen deze maand Groeten van Paul
V vpal2000 Komt weleens kijken 11 nov 2012 #27 ziet er inderdaad allemaal super uit, krijg alleen zelf geen foto geupload, pffff