Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik denk niet dat er veel mensen zitten te wachten om hun I.C.E. in de etalage te leggen..aangezien er misschien ook de "verkeerde" mensen meekijken :???:
Dit is nu de mijne, gaat snoeihard zolang de frequentie niet te laag is.
is ondertussen alweer iets aangepast er staan nu nog boxen bovenop in een kistje met een plexiglas plaat met een opel logo erin gefreesd en erachter een strip met blauwe leds.
@Seth wrote:Niet echt een merk dat ik ken :hmmz Wat lawaai geeft dat?
Hey kan het begrijpen dat je het niet kent. Het word in Amerika gemaakt en het is Custom Car Audio. Dus die worden per bestellig gemaakt omdat je er wat dingen zelf aan kan laten verandere. Draai nu 145.3 op thermlap. Maar de verwachting is dat we rond de 150 gaan uitkomen als we klaar zijn met testen.
Het zit helaas niet in een opel en is nog een beetje in aanbouw. Installatie bestaat uit 5 audio system versterkers, 2 15 inch audio system subwoofers, 8 16,5 cm kicks, 2 10 cm mids en 2 scanspeak tweeters.
Ik vind het persoonlijk goed klinken. Alles wordt actief gefilterd met de radio. Als je het volume los draait hoor je wel veel irritante rammels. Als mijn kadett af is de boel maar weer eens slopen en beter dempen. Doel stelling was mooi helder geluid dat als het kan ook flink hard kan.