Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nouja.. het was iig een Ascona en ook met een gele onderband en een witte bovenkant.. ik heb er verder niet heel erg duidelijk naar gekeken, maar nu ik jouw auto hier zag staan moest ik er opeens weer aan denken
Nouja.. het was iig een Ascona en ook met een gele onderband en een witte bovenkant.. ik heb er verder niet heel erg duidelijk naar gekeken, maar nu ik jouw auto hier zag staan moest ik er opeens weer aan denken
als je hem weer ziet wil je er een foto van schieten
heb zelf ook nog ff gezocht en heb verschillende foto's van de new kids gevonden. maar geen een die echt lekker samen gaat met een van de bovenstaande foto's van kou wagen. mischien heb je wat meer foto's voor me? van iets verder weg het liefst.
als je hem weer ziet wil je er een foto van schieten