Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Ivanos wrote:weet iemand eigenlijk hoe en wat alles savonds begint? als in muziek?
Als je binnenkomt krijg je na betaling een tas met waar in de regels en hoe laat alles begint daar op het terrein en in de manege!
Muziek vrijdag begint dacht ik rond 21:00/22:00 uur tot 02:00 uur zoiets en zaterdag 03:00 uur.. mocht da niet het geval zijn dan lees je het hier wel!
Maar zoals ik begrepen heb mag je donderdags niet meer komen ivm kampeervergunning :thumbdown
@nova.... wrote:Als je binnenkomt krijg je na betaling een tas met waar in de regels en hoe laat alles begint daar op het terrein en in de manege!
Muziek vrijdag begint dacht ik rond 21:00/22:00 uur tot 02:00 uur zoiets en zaterdag 03:00 uur.. mocht da niet het geval zijn dan lees je het hier wel!
Grt
Ja oke, tnx. Dan heb ik iig een beetje een idee hoe laat het zin heeft om er al te zijn
@Ivanos wrote:@nova.... wrote:Als je binnenkomt krijg je na betaling een tas met waar in de regels en hoe laat alles begint daar op het terrein en in de manege!
Grt
Ja oke, tnx. Dan heb ik iig een beetje een idee hoe laat het zin heeft om er al te zijn
Voor het eerst aanwezig met eigen auto. Wilde vorig jaar al maar kon door omstandigheden alleen even n middagje kijken, maar man man wat was het toen warm. Hopelijk gaat m'n broer ook, mn vrienden hebben niks met auto's. Eentje wil misschien mee maar dat is ook nog maar de vraag anders zoek k wel n plekje waar k welkom ben. Tot morgen!
Ow weet dat het eigenlijk niet de bedoeling is in dit forum-deel maar k vraag het toch even.. Heeft iemand toevallig nog een middendemper voor een corsa b x14xe liggen? Zoja pb maar even dan voordat dit hele topic besmet is
@.B4R7. wrote:Ow weet dat het eigenlijk niet de bedoeling is in dit forum-deel maar k vraag het toch even.. Heeft iemand toevallig nog een middendemper voor een corsa b x14xe liggen? Zoja pb maar even dan voordat dit hele topic besmet is