E Ewoud94 Komt hier geregeld 17 jul 2013 #22 Dennis93 waar kom je vandaan dan? Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 24 jul 2013 #31 ik ben er zaterdag ! helaas niet met eigen auto maar met mijn baas en zijn auto
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 31 jul 2013 #32 Nog 16 nachtjes slapen dan is het weer zover! :thumb
O otdh Loopt hier de deur plat 31 jul 2013 #33 Ook aanwezig Alleen niet met me projectje maar met me daily Corsa B 1500TD....
I Ivanos Komt weleens kijken 2 aug 2013 #34 misschien een uh stomme vraag, maar is er ook iets van een programma oid?
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 2 aug 2013 #35 @Ivanos wrote:misschien een uh stomme vraag, maar is er ook iets van een programma oid? Pagina 1 boven aan en anders op www.opelpowernederland.nl
@Ivanos wrote:misschien een uh stomme vraag, maar is er ook iets van een programma oid? Pagina 1 boven aan en anders op www.opelpowernederland.nl
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 2 aug 2013 #36 Helaas dit jaar niet aanwezig ivm een kleine op komst...
I Ivanos Komt weleens kijken 2 aug 2013 #37 @GTS Vectra wrote:@Ivanos wrote:misschien een uh stomme vraag, maar is er ook iets van een programma oid? Pagina 1 boven aan en anders op http://www.opelpowernederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false; mhm ja oke. dus eigenlijk gewoon heel de zaterdag iig er zijn zo te zien Opel power nederland site is zo te zien al lange tijd niet ge-update. De pagina meetings iig niet.
@GTS Vectra wrote:@Ivanos wrote:misschien een uh stomme vraag, maar is er ook iets van een programma oid? Pagina 1 boven aan en anders op http://www.opelpowernederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false; mhm ja oke. dus eigenlijk gewoon heel de zaterdag iig er zijn zo te zien Opel power nederland site is zo te zien al lange tijd niet ge-update. De pagina meetings iig niet.
D dqp-sammy Komt weleens kijken 3 aug 2013 #38 Ben er ook vrijdag, zaterdag en zondag. Als nog iemand iets nodig heeft kijk gewoon op marktplaats hier en als het mogelijk is neem ik het mee. Gr. Peter
Ben er ook vrijdag, zaterdag en zondag. Als nog iemand iets nodig heeft kijk gewoon op marktplaats hier en als het mogelijk is neem ik het mee. Gr. Peter
P Patricorsa Komt weleens kijken 3 aug 2013 #39 Vrijdags en zaterdag zondag ben ik er weer bij met me c-tje
D darknight2003 Post best veel 4 aug 2013 #40 Ik wou zaterdag komen is er animo om vanuit breda met een paar man te rijden of ergens in de buurt ? hoe laat begint het eigenlijk? (A)
Ik wou zaterdag komen is er animo om vanuit breda met een paar man te rijden of ergens in de buurt ? hoe laat begint het eigenlijk? (A)