J jeroen88 Post best veel 2 jan 2012 #1 heeft er misschien iemand een schema van de radio van een corsa c? het gaat om deze cd 30 mp3 gr jeroen king:
heeft er misschien iemand een schema van de radio van een corsa c? het gaat om deze cd 30 mp3 gr jeroen king:
N nexus6 Post best veel 2 jan 2012 #2 misschien wel handig te vermelden voor welke radio,CD30(Mp3),CDR2005,enz..
J jeroen88 Post best veel 2 jan 2012 #3 jha het lullig is. het is niet voor mij,ik ga is ff bellen. gr
N nexus6 Post best veel 4 jan 2012 #5 ik heb even zitten googelen maar schema's vindt ik niet zelf zo makkelijk,ze vragen overal vergoedingen misschien proberen bij de opel dealer zelf,of opel TIS2000 misschien staan daar de schema's in,heb het nu toevallig niet op mijn pc staan ,dus kan het niet checken,misschien een ander forum-lid.
ik heb even zitten googelen maar schema's vindt ik niet zelf zo makkelijk,ze vragen overal vergoedingen misschien proberen bij de opel dealer zelf,of opel TIS2000 misschien staan daar de schema's in,heb het nu toevallig niet op mijn pc staan ,dus kan het niet checken,misschien een ander forum-lid.
J Jurgen Hoort bij de inboedel 5 jan 2012 #6 wat is precies het probleem dan? gaat toch gewoon met een ISO aansluiting?