2 2000 Hoort bij de inboedel 31 mei 2015 #21 Heb je toevallig foto's van mijn kadettje? lichtblauwe sedan met 16v erin?
B bassie16V Komt hier geregeld 31 mei 2015 #22 Ik heb wel een foto gevonden waar als die volgens mij bij op staat. Het is wel het kontje...
V voederbiet Loopt hier de deur plat 31 mei 2015 #23 Wederom erg leuk en goed geregeld treffen! Mooi om zo veel verschillende opels bijmekaar te zien :thumb en bassie16v heeft mijn auto gespot zie ik :jerry
Wederom erg leuk en goed geregeld treffen! Mooi om zo veel verschillende opels bijmekaar te zien :thumb en bassie16v heeft mijn auto gespot zie ik :jerry
B bassie16V Komt hier geregeld 31 mei 2015 #24 Welke is dat precies? Mischien heb ik nog wel een foto.....
V voederbiet Loopt hier de deur plat 31 mei 2015 #26 @bassie16V wrote:Welke is dat precies? Mischien heb ik nog wel een foto..... Die 2 kleurige mancona CC
@bassie16V wrote:Welke is dat precies? Mischien heb ik nog wel een foto..... Die 2 kleurige mancona CC
M Manta-aero Komt hier geregeld 31 mei 2015 #27 Ik denk dat deze Ascona wordt bedoeld, was ook een erg mooie auto. Bij deze onze foto's: http://mantaaero.r4u.nl/Pictures/index.php?sfpg=MjAxNS9Sb21pam4gMjAxNS8qKmFkZDU3ZDM2ZTA3ZDFkNzVjYWFiYjA0MTFjNmNhYmU4
Ik denk dat deze Ascona wordt bedoeld, was ook een erg mooie auto. Bij deze onze foto's: http://mantaaero.r4u.nl/Pictures/index.php?sfpg=MjAxNS9Sb21pam4gMjAxNS8qKmFkZDU3ZDM2ZTA3ZDFkNzVjYWFiYjA0MTFjNmNhYmU4
W witje2.4 Komt weleens kijken 31 mei 2015 #30 Das idd. Zo voederbiet, vooral onder de kap heel leuk. Heb deze niet gezien, mss. Waren we al weg. Heb mijn c coupe en van mn maatje nog niet voorbij zien komen hier.
Das idd. Zo voederbiet, vooral onder de kap heel leuk. Heb deze niet gezien, mss. Waren we al weg. Heb mijn c coupe en van mn maatje nog niet voorbij zien komen hier.
B bassie16V Komt hier geregeld 31 mei 2015 #31 @witje2.4 wrote:Das idd. Zo voederbiet, vooral onder de kap heel leuk. Heb deze niet gezien, mss. Waren we al weg. Heb mijn c coupe en van mn maatje nog niet voorbij zien komen hier. Hoe ziet die er uit?
@witje2.4 wrote:Das idd. Zo voederbiet, vooral onder de kap heel leuk. Heb deze niet gezien, mss. Waren we al weg. Heb mijn c coupe en van mn maatje nog niet voorbij zien komen hier. Hoe ziet die er uit?
A agezet Lid 31 mei 2015 #32 Mooie Opelmeet, ik kom er al vanaf het begin met diverse Opels. Sindsdien alleen 2013 verstek laten gaan. Familie Romijn: BEDANKT! :kewlpics
Mooie Opelmeet, ik kom er al vanaf het begin met diverse Opels. Sindsdien alleen 2013 verstek laten gaan. Familie Romijn: BEDANKT! :kewlpics
W witje2.4 Komt weleens kijken 31 mei 2015 #33 @bassie Stonden naast elkaar beiden met 16v erin 1 met dubbele webers en de andere met oranje motorruimte. Allebei blauw van kleur.
@bassie Stonden naast elkaar beiden met 16v erin 1 met dubbele webers en de andere met oranje motorruimte. Allebei blauw van kleur.
M Manta-aero Komt hier geregeld 31 mei 2015 #34 Die heb ik wel zien staan, maar blijkbaar niet op de foto gezet. Het viel me nog in dat de motoren er zo mooi "recht" in lagen!
Die heb ik wel zien staan, maar blijkbaar niet op de foto gezet. Het viel me nog in dat de motoren er zo mooi "recht" in lagen!
B bassie16V Komt hier geregeld 31 mei 2015 #35 @witje2.4 wrote:@bassie Stonden naast elkaar beiden met 16v erin 1 met dubbele webers en de andere met oranje motorruimte. Allebei blauw van kleur. Daar heb ik helaas geen foto van.... Alleen deze heb ik met 2 blauwe coupe's naast elkaar Ik weet niet of dit ze zijn?
@witje2.4 wrote:@bassie Stonden naast elkaar beiden met 16v erin 1 met dubbele webers en de andere met oranje motorruimte. Allebei blauw van kleur. Daar heb ik helaas geen foto van.... Alleen deze heb ik met 2 blauwe coupe's naast elkaar Ik weet niet of dit ze zijn?
G g-astraa Komt hier geregeld 31 mei 2015 #36 @Manta-aero wrote:Ik denk dat deze Ascona wordt bedoeld, was ook een erg mooie auto. Bij deze onze foto's: http://mantaaero.r4u.nl/Pictures/index.php?sfpg=MjAxNS9Sb21pam4gMjAxNS8qKmFkZDU3ZDM2ZTA3ZDFkNzVjYWFiYjA0MTFjNmNhYmU4 ik bedoelde inderdaad deze dikke ascona. :thumb
@Manta-aero wrote:Ik denk dat deze Ascona wordt bedoeld, was ook een erg mooie auto. Bij deze onze foto's: http://mantaaero.r4u.nl/Pictures/index.php?sfpg=MjAxNS9Sb21pam4gMjAxNS8qKmFkZDU3ZDM2ZTA3ZDFkNzVjYWFiYjA0MTFjNmNhYmU4 ik bedoelde inderdaad deze dikke ascona. :thumb
P peter777 Komt hier geregeld 1 jun 2015 #38 Dat is een bekende :thumb Grappig om mijn bolide op andermans foto te zien De zwarte monza links van de groene had een leuk blokje onder de kap.
Dat is een bekende :thumb Grappig om mijn bolide op andermans foto te zien De zwarte monza links van de groene had een leuk blokje onder de kap.