Dit is wat dhr Klever over zichzelf zegt:
Ik werkte genoeg uren en de crisis was aangebroken in de transportsector. Dus besloot ik om voor mezelf te beginnen als spot-repairder. Na een opleiding in Engeland en 6 weken in Nederland geoefend te hebben ben ik op pad gegaan om klanten te krijgen. Mijn commerciele achtergrond heeft mij goed geholpen, al snel had ik diverse opdrachten. Voor veel particulieren heb ik hun schade herstelt en vaak kreeg ik de vraag hoe ik dat nou deed en waar de valkuilen lagen als mensen het zelf deden. Zo besloot ik om mijn kennis te delen in de vorm van workshops en instructie video’s.
Hij is dus eigenlijk vrachtwagen chauffeur, maar omdat hij geen werk meer had, is hij een opleiding SPOT repair gaan doen.
Het spuiten van grotere vlakken gaat hem echter niet goed af. Dat wordt toch wel een redelijke ramp.
Eigenlijk is de spot repair ook niet goed, maar dat zie je niet zo snel.
Een vrachtwagen chauffeur die zich als auto-schade hersteller voor doet, meer is het niet. En ik kan je bevestigen, dat gaat niet goed -> dit is eig hoe dhr Klever denkt :ass meedenken of eigen fouten inzien, no way, dhr Klever van
http://www.kras-roest-verwijderen.nl is van mening dat hij volstrekt volgens de normen werkt. Hij ziet dus níet hoe hij beter zou KUNNEN worden. Hij ziet zijn eigen onvolkomenheden niet, jammer.
En nu, ja nu, komt hij net de verkeerde tegen
Robert