Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heej. jaa voor mijn.doen is het netjes geworden.alleen de achterruit niet. deze laat ii profesioneel doen. kost 60 euro. ik hebbnu een.prachtige zonneband met kicker erop. En.bij hem.laat ik m.ook blenderen. dan doorsparen.voor de achterdeuren.want die kunnen.ook netter. acherzeiruiten zijn goed gelukt
zaterdag gaat de uitlaat weg en.een remusdemper eronder. en.de sportvelgen.gaan.eronder
fotos zet ik hierop als ii straks op de pc ben haha
zo lang geleden weer, tijd gaat ook zo snel he! :jerry
vandaag heb ik een remus potje onder de auto gehangen en een powerfilter gekregen. uitlaat hoor je niet. zitten nog 2 dempers tussen, roetfilter en middedemer
velgjes gebalanceert en erop geschroeft. vreemt genoeg staat het stuur nu wel recht en trekt hij niet meer naar links??? terwijl linkachter krom was ! :thumb
imiddels ook aan de audio begonnen
auto rijd superfijn en erg zuinig ook op de snelweg !
gister 450 kilometer gereden en hij staat precies tusse kwart en half vol !
zoals je kan zien is de achterruit niet helemaal netjes dit laat ik profecioneel doen en dan komt er ook een sticker op.
whahaha ik heb een 500 liter kist met een solo x 18 van kicker 5000 rms :jerry
maar ik heb ff geen meissie wieweet heeft dat iets met die kist te maken hahaha :jerry nee kan wel ligge hoor maar moet niet te ver want dan lig ik op de accus.
soms rijd ik best veel jah haha 450 kilometer,, k was wel gebroken hoor king:
maar nu heb ik 570 gereden en 620 630 moet te doen zijn en dat is op 42 liter ong komt op 1 op 15 met 200 kilo aan geluid achterin :jerry