@Blue-Dragon wrote:Hoe kan jij nu dan zeggen dat het wel werkt , als je zelfs niks kunt aantonen , waar haal jij die wijsheid dan vandaan?
En we zitten hier op een forum waar we elkaar proberen te helpen en niet mekaar af lopen te zeiken.
Want die woorden die jij er maar blijf uitsmijten die slaan totaal nergens op!
Je kan het ook wat netter formulieren als opel rijders onder elkaar, en als je dat niet kunt kan je beter je mond dicht houden want zo maak jij nooit geen vriendjes.
Waar haal ik de wijsheid vandaan, mwah misschien omdat ik het al bij meerdere astra's heb gedaan incl mijn huidige astra H.
Waar haalt iemand anders de wijsheid vandaan dat het niet werkt, heeft die het al eens geprobeer dan ? ik denk dat ik daar het antwoord al wel op weet.
En zoals al eerder gezegd door mij ik kan je allerlei grafieken tonen, maar iemand die al vanaf het begin loopt te roepen dat het niet werkt en zijn kop in het zand steekt zul je nooit kunnen overtuigen, dat is vergeefse moeite, want overduidelijke zaken als het ontbreken van de restrictiepijpjes in de opc daar zwijgen ze liever over, en andere tuners die speciaal luchtfilterboxen maken om een beter korter inlaat traject te krijgen ai dat lezen ze liever niet, nee ze steken liever hun kop in het zand en blijven hard roepen dat het niet werkt, en dat is iets waar je niks mee bereikt.