Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@benneken wrote:moet ik nu iets veranderen ofniet? bijna heel de auto is zo geschuurd, kan er wel mij zeer fijn schuurpapier eens over gaan natuurlijk.
nu zal je er niets meer aan kunnen veranderen , als er nu teveel warmte in het metaal is gekomen kan het zijn dat het scheef is gaan trekken. Je zou dit eventueel kunnen nakijken met een groot plamuurmes of iets anders dat dun en recht is , door het tegen de zijde v/d wagen te houden
je kan de oneffenheden zien als er zometeen spuitplamuur overheen gaat met zwartnevel. als je dan vervolgens gaat schuren en het zwarte nevel blijft op sommige punten achter dan weet je dat daar deukjes zitten. of anders een doek pakken en langzaam over het plaatwerk heen gaan. dan kan je heel goed voelen of er oneffenheden in zit.
hop motortje eruit! mooi. kan je de binnenkant ook gelijk doen! en kom je overal lekker goed bij.
kom op! ga zo door! :thumbup
leuk om te zien dat er nog steeds meer jonge jongens bezig zijn met oude opels.
even een vraagje, nu dat ik alles uit elkaar haal, moet ik natuurlijke nieuwe pakkingen hebben, voor de meeste vind ik die, maar is het ook goed als ik vloeibare pakking gebruik?
zit namelijk met een dilema, ik weet totaal niet in welke kleuren ik mijn motor ruimte zou doen en de motor zelf, de auto komt in het rood, dus iemand tips of suggesties?
@benneken wrote:even een vraagje aan jullie allemaal,
zit namelijk met een dilema, ik weet totaal niet in welke kleuren ik mijn motor ruimte zou doen en de motor zelf, de auto komt in het rood, dus iemand tips of suggesties?
Greetz
kleur was voor mij ook echt het moeilijkste om te kiezen :hmmz Maar als je zegt dat je de rest allemaal gaat accentueren met chroom zou ik voor een zwarte motorblok gaan met een chroom kleppendeksel :thumb
@Twanni wrote:@benneken wrote:even een vraagje aan jullie allemaal,
Greetz
kleur was voor mij ook echt het moeilijkste om te kiezen :hmmz Maar als je zegt dat je de rest allemaal gaat accentueren met chroom zou ik voor een zwarte motorblok gaan met een chroom kleppendeksel :thumb
Greetz
gisteren en de dagen ervoor de voorste as eraf gehaald en de wielkasten beginnen opknappen enzo en ook al geschildert en de motorblok staat ook al in een kleurtje even wat foto's
hier een foto van het lasapparaat, ben er erg tevreden van, last echt zeer mooi
en nu een foto van de zandstraalcabine.
en hier de foto's van de voorste as, man dat was een werk :shock: