Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Restauratie Manta A --> Voorbereiden voor Tulpenrallye
heb hier nog een chassis liggen van manta met bruikbare delen iemand intresse in een deel
Ha deze komt uit van de Vriezenveensewijk toen ik er voor belde, was jij net bij Hilbert. Ik had vorig jaar dit chassis al eens gezien toen had Hilbert er nog plannen mee...
Die rood metallic manta a met zilverkleurige gril die jij hebt gehad, was toch ook van Hilbert geweest?
Ha deze komt uit van de Vriezenveensewijk toen ik er voor belde, was jij net bij Hilbert. Ik had vorig jaar dit chassis al eens gezien toen had Hilbert er nog plannen mee...
Die rood metallic manta a met zilverkleurige gril die jij hebt gehad, was toch ook van Hilbert geweest? [/quote]
ja johan klopt helemaal hij zie al dat jij er net om belde
en ze hadden de rode manta nog op de foto in huis staan
maar ik heb ongeveer 2 jaar terug ook een chassis aan hun verkocht en nu dus weer 1 opgehaalt houdt je mooi bezig zo en toen had hij mij al een foto laten zien van de rode manta
maar ik heb hem wel in een iets andere staat gekocht