G GS2.6 Komt hier geregeld 18 jun 2012 #1 Iemand ook eens gehad en opgelost? Ik kan helaas niet zeggen hoe lang ik dit al heb..
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 18 jun 2012 #2 zou zeggen dat je het in de fitting van je achterlicht moet zoeken,dat ie contact maakt met het achterlichtcontact
zou zeggen dat je het in de fitting van je achterlicht moet zoeken,dat ie contact maakt met het achterlichtcontact
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 18 jun 2012 #3 Nog nooit gehad in 15 jaar e-kadetten Inderdaad.. Misschien bij in en uitladen de draden of de fitting beschadigd?
Nog nooit gehad in 15 jaar e-kadetten Inderdaad.. Misschien bij in en uitladen de draden of de fitting beschadigd?
G GS2.6 Komt hier geregeld 18 jun 2012 #4 Zal ik doen, ik heb even wat aangepast boven, dat de tellerset dan ook gaat branden.
J Jurgen Hoort bij de inboedel 18 jun 2012 #5 Dan zit er toch iets niet goed in de kabelboom van de verlichting. Ik denk dat er een massa los gegaan is of iets dergelijks.
Dan zit er toch iets niet goed in de kabelboom van de verlichting. Ik denk dat er een massa los gegaan is of iets dergelijks.
T testdrive Komt hier geregeld 18 jun 2012 #7 heb je toevallig een lampje achter vervangen? wordt vaak de fout gemaakt dat je er een lamp uit haalt die 2 functies heeft, gewoon licht en remlicht. dan wordt er een lampje in gedraaid met maar 1 gloeidraad en die maakt dan sluiting tussen stadslicht en remlicht
heb je toevallig een lampje achter vervangen? wordt vaak de fout gemaakt dat je er een lamp uit haalt die 2 functies heeft, gewoon licht en remlicht. dan wordt er een lampje in gedraaid met maar 1 gloeidraad en die maakt dan sluiting tussen stadslicht en remlicht
J Jurgen Hoort bij de inboedel 19 jun 2012 #8 dat kan idd ook nog, dat geeft ook vaak van die rare fratsen.
T testdrive Komt hier geregeld 20 jun 2012 #10 word vaker gemaakt die fout .maar meestal gebeurd het je maar 1 keer ,daarna let je er wel voortaan op
word vaker gemaakt die fout .maar meestal gebeurd het je maar 1 keer ,daarna let je er wel voortaan op