Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Re: Ascona A '72 MV6 24v, RDW gekeurd, nu cosmetisch werk!
jazeker! alweer even geleden, in oktober bij de RDW geweest en glansrijk door de keuring incl 2jr APK.
Ze is ietswat aangekomen, weegt nu 1010kg.(volle tank)
@asconarocker: de orginele as zit eronder, van een 1900, 3:44 overbrenging. tot nu toe ongespert, sper heb ik op de plank maar twijfel nog of die erin gaat, rijdt immers zo ook prima.
@2000 wrote:Voor een nieuw project heb ik de volgende vraag: hoe wordt de mv6 elektrisch aangesloten, ik bedoel wat heeft ie nodig om te kunnen lopen?
Net zo veel als die 16V.
Spanning, aansluiten benzinepomp, kabelkleuren zijn het zelfde. Enkel de groene toerentalkabel is even zoeken, maar ook die vind je wel. Echter wanneer je automaat wil gaan rijden, is dat wel even puzzelen.
@Jo1 wrote:@2000 wrote:Voor een nieuw project heb ik de volgende vraag: hoe wordt de mv6 elektrisch aangesloten, ik bedoel wat heeft ie nodig om te kunnen lopen?
Net zo veel als die 16V.
Spanning, aansluiten benzinepomp, kabelkleuren zijn het zelfde. Enkel de groene toerentalkabel is even zoeken, maar ook die vind je wel. Echter wanneer je automaat wil gaan rijden, is dat wel even puzzelen.
@2000 wrote:Voor een nieuw project heb ik de volgende vraag: hoe wordt de mv6 elektrisch aangesloten, ik bedoel wat heeft ie nodig om te kunnen lopen?
Net zo veel als die 16V.