F FnF_racer Loopt hier de deur plat 23 jun 2012 #4.063 @ johan: nope. is van een Anime genaamd Miyazaki's Spirited Away: de Reis van Chihiro. heeft zelfs ooit een oscar gewonnen voor best animated feature. de eerste Anime film die ik ooit zag, heb hem nu eindelijk op DVD. @ Kadastra-EF: 9.5 nette astra, en mooie achtergrond erbij.
@ johan: nope. is van een Anime genaamd Miyazaki's Spirited Away: de Reis van Chihiro. heeft zelfs ooit een oscar gewonnen voor best animated feature. de eerste Anime film die ik ooit zag, heb hem nu eindelijk op DVD. @ Kadastra-EF: 9.5 nette astra, en mooie achtergrond erbij.
H henry.kummeling Komt weleens kijken 24 jun 2012 #4.064 dat is was een nou echte kennis vraag :hmmz ,maar toch wel een 8
A astraTD Forumbewoner 24 jun 2012 #4.065 @FnF_racer wrote:@ johan: nope. is van een Anime genaamd Miyazaki's Spirited Away: de Reis van Chihiro. heeft zelfs ooit een oscar gewonnen voor best animated feature. de eerste Anime film die ik ooit zag, heb hem nu eindelijk op DVD. @ Kadastra-EF: 9.5 nette astra, en mooie achtergrond erbij. Kadastra-EF heeft een kadett op zijn plaatje :-o haha.
@FnF_racer wrote:@ johan: nope. is van een Anime genaamd Miyazaki's Spirited Away: de Reis van Chihiro. heeft zelfs ooit een oscar gewonnen voor best animated feature. de eerste Anime film die ik ooit zag, heb hem nu eindelijk op DVD. @ Kadastra-EF: 9.5 nette astra, en mooie achtergrond erbij. Kadastra-EF heeft een kadett op zijn plaatje :-o haha.
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 24 jun 2012 #4.067 @astraTD wrote:@FnF_racer wrote:@ johan: nope. is van een Anime genaamd Miyazaki's Spirited Away: de Reis van Chihiro. heeft zelfs ooit een oscar gewonnen voor best animated feature. de eerste Anime film die ik ooit zag, heb hem nu eindelijk op DVD. @ Kadastra-EF: 9.5 nette astra, en mooie achtergrond erbij. Kadastra-EF heeft een kadett op zijn plaatje :-o haha. idd, ben gewend om Astra te typen.... deze ASTRA F Station verdient een 8,5.
@astraTD wrote:@FnF_racer wrote:@ johan: nope. is van een Anime genaamd Miyazaki's Spirited Away: de Reis van Chihiro. heeft zelfs ooit een oscar gewonnen voor best animated feature. de eerste Anime film die ik ooit zag, heb hem nu eindelijk op DVD. @ Kadastra-EF: 9.5 nette astra, en mooie achtergrond erbij. Kadastra-EF heeft een kadett op zijn plaatje :-o haha. idd, ben gewend om Astra te typen.... deze ASTRA F Station verdient een 8,5.
E Eamane Post best veel 17 jul 2012 #4.078 Vrolijk! 9 Edit; was er weer eens 1 te snel 9 ook voor jou, lekker vakantiegevoel!