Even een waarschuwing voor mensen die dit toepassen: ik heb hierdoor een lekstroom gehad waardoor mijn accu na een kleine week niet gereden te hebben, compleet leeg getrokken was. Ben hier pas na twee jaar achtergekomen omdat ik de afgelopen twee jaar elke dag gereden heb. Afgelopen week toevallig voor het eerst een week lang niet met de auto gereden, en hoppa, accu leeg!
Ik had hem zo gesoldeerd dat de ramen alleen dicht gingen als de safe-lock erop ging, oftewel 2x de auto op slot drukken. Dus safelock draden aan de draden van de elektrische ramen gesoldeerd.
Lekstroom was 0,08A. Dit betekent grofweg genomen dat dit per dag 24 uur X 0,08A = 1,9A van de accu kost, en dat is superveel! Na een week is dit 13,3A aan verlies. Nu heb ik alles weer in originele staat gebracht en is de lekstroom 0,0011A. Dat is te verwaarlozen, omdat dit voor de radio etc is.
Dus wees gewaarschuwd! Het hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn. De module gebruiken die in dit topic een paar keer voorbij is gekomen lijkt mij de oplossing