Nu onze auto dus eigenlijk afgeschreven is... vraag ik me af wat hij nog waard is! Ik bedoel... er zitten toch wel onderdelen op die toch nog wel waarde hebben? Lederen bekleding bijvoorbeeld........... En het navigatiesysteem/autotelefoon bijvoorbeeld...
Ook de 4 zomer en 4 winterbanden.... dat heeft toch wel waarde vraag ik me af?
Nee, auto is niks waard... nou, wat een onzin, denk ik dan... als ik een onderdeel moet kopen voor de auto, dan ben ik keiveel geld kwijt, plaats je het in de auto en je rijdt hem stuk, is het ineens niks meer waard???
Kijk, als ik nu nog 1000 zou vangen voor die auto, zouden wij iig tijdelijk gered zijn, kunnen we andere (tijdelijke) auto voor kopen en sparen voor andere Omega....
Maar goed... het is allemaal gewoon een hele vervelende situatie........
Auto staat nu nog bij de VOD, maar moet er binnen een week weg, dus ff kijken hoe-wie-wat-waar met afslepen....... grrr...
Hier het fotoalbum van de auto! De meeste foto's zijn 2 jaar oud of zo...
http://www.mijnalbum.nl/Album=NYHJDZIP" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar wij twijfelen ook om een andere Omega te kopen en dan onderdelen zoals die geweldige NCDC 2015 over te zetten.... Dat ding vonden we toch wel helemaal geweldig! (Mits die er niet in zou zitten...)