R RonaldH Hoort bij de inboedel 1 dec 2009 #41 een GPS antenne kijkt niet door metaal wel door kunststoffen en glas en hout hoeft ook niet perse horizontaal,als hij maar niet op zn kop zit.
een GPS antenne kijkt niet door metaal wel door kunststoffen en glas en hout hoeft ook niet perse horizontaal,als hij maar niet op zn kop zit.
S sw_reijnders Forumbewoner 1 dec 2009 #42 achter het dashboard kasje had de antenne wel bereik hoor . . . hij lag idd alleen op z'n kop Dus vond dit wel een mooi plekkie
achter het dashboard kasje had de antenne wel bereik hoor . . . hij lag idd alleen op z'n kop Dus vond dit wel een mooi plekkie
T teungts Loopt hier de deur plat 1 dec 2009 #43 ik had hem achter onder de hoedeplank gemaakt uit het zicht en beschermt
S sw_reijnders Forumbewoner 1 dec 2009 #44 origineel gepost door B-ascona fr ik had hem achter onder de hoedeplank gemaakt uit het zicht en beschermt uuuuuuuuh dan moet die rotkabel door heel de auto heen man . . . achter het dash kun je zo omhoog :vertag
origineel gepost door B-ascona fr ik had hem achter onder de hoedeplank gemaakt uit het zicht en beschermt uuuuuuuuh dan moet die rotkabel door heel de auto heen man . . . achter het dash kun je zo omhoog :vertag
S sw_reijnders Forumbewoner 1 dec 2009 #46 NCDR1100 of 1500, Kleurenscherm type KH en de kabelboom want de ISO stekker is 36-polig. maaruuuuh type nummers . . . dit wil je niet nieuw kopen bij de dealert :vertag
NCDR1100 of 1500, Kleurenscherm type KH en de kabelboom want de ISO stekker is 36-polig. maaruuuuh type nummers . . . dit wil je niet nieuw kopen bij de dealert :vertag
S sw_reijnders Forumbewoner 1 dec 2009 #48 op de 1500 kun je een auto telefoon unit aansluiten (Telematika)
F fast cow Komt hier geregeld 1 dec 2009 #49 als je nog eens zo'n setje tegen komt, stuur ff een u2utje
S sw_reijnders Forumbewoner 1 dec 2009 #50 origineel gepost door sw_reijnders NCDR1100 of 1500, Kleurenscherm type KH en de kabelboom want de ISO stekker is 36-polig. maaruuuuh type nummers . . . dit wil je niet nieuw kopen bij de dealert :vertag oh ja . . . en een GPS antenne + kabelset
origineel gepost door sw_reijnders NCDR1100 of 1500, Kleurenscherm type KH en de kabelboom want de ISO stekker is 36-polig. maaruuuuh type nummers . . . dit wil je niet nieuw kopen bij de dealert :vertag oh ja . . . en een GPS antenne + kabelset
S sw_reijnders Forumbewoner 17 dec 2009 #51 de wisselaar ligt nog in de schuur . . . maar de kabel ligt er al wel. moet nog een cd slede opscharrelen. je kunt geen Nav cd en audio cd tegelijk draaien.
de wisselaar ligt nog in de schuur . . . maar de kabel ligt er al wel. moet nog een cd slede opscharrelen. je kunt geen Nav cd en audio cd tegelijk draaien.
E Edvries Loopt hier de deur plat 17 dec 2009 #52 Vet gedaan bas, zie het topic nu pas......Iets gemist denk ik.. Respect hoor!:thumbup
S sw_reijnders Forumbewoner 17 dec 2009 #53 thanks eric. maar zo moeilijk was het niet hoor, had er meer moeilijkheden verwacht dan dat het uiteindelijk was. en dan nu op naar een Bose setje he :vertag
thanks eric. maar zo moeilijk was het niet hoor, had er meer moeilijkheden verwacht dan dat het uiteindelijk was. en dan nu op naar een Bose setje he :vertag
S sw_reijnders Forumbewoner 17 dec 2009 #55 hehe mja . . . eerst mn bankrekening weer eens spekken :angel
M mbvectrav6 Post best veel 18 dec 2009 #57 Je weet hoe ik hier over denk Bas.. :wors:wub:thumbup Ik ga m'n garage weer in :afro
S sw_reijnders Forumbewoner 18 dec 2009 #58 origineel gepost door mbvectrav6 Je weet hoe ik hier over denk Bas.. :wors:wub:thumbup Ik ga m'n garage weer in :afro same as me making progress?? :vertag
origineel gepost door mbvectrav6 Je weet hoe ik hier over denk Bas.. :wors:wub:thumbup Ik ga m'n garage weer in :afro same as me making progress?? :vertag
M mbvectrav6 Post best veel 19 dec 2009 #59 origineel gepost door sw_reijnders origineel gepost door mbvectrav6 Je weet hoe ik hier over denk Bas.. :wors:wub:thumbup Ik ga m'n garage weer in :afro same as me making progress?? :vertag Not yet
origineel gepost door sw_reijnders origineel gepost door mbvectrav6 Je weet hoe ik hier over denk Bas.. :wors:wub:thumbup Ik ga m'n garage weer in :afro same as me making progress?? :vertag Not yet
S sw_reijnders Forumbewoner 19 dec 2009 #60 hehe wat heb je dan al die tijd in de garage gedaan denk die is z'n tacho eruit aan't knutselen