zo, een tijdje druk gehad met vanalles en nogwat, zal ik mn topic maar weer eens updaten.
de bedrading was aardig wat werk, op de foto is het nog een rommeltje vanwege het uitzoeken en makkelijk kunnen verhelpen van electrische storingen/verkeerd aangesloten draden
nu dit project al een tijd klaar is sla ik wat kleinigheden over en ga meteen over naar het eindresultaat:
voila, een rijdende Astra gsi powered bij Saab!
ik moet zeggen dat het heerlijk reed, compleet anders dan een c20let, meer koppel onderin en ook totaal geen turbolag of iets, acceptabel verbruik, en natuurlijk iets orgineels :agent
de auto was net op tijd klaar voor OPN Sevenum 2010, vrijdagochtend de laatste zaken afgewerkt, vrijdagmiddag meteen de eerste proefrit naar limburg vanuit omgeving den haag king: wat overigens prima ging, op koelingsproblemen in de file na, dit was te wijten aan een verstopte radiateur en de dichte gsi grill.
eindconclusie van dit project: de moeilijkheidsgraad vond ik zeer meevallen, veel paste direct of met kleine aanpassingen, en financieel een stuk aantrekkelijker dan een LET!