[quote quote=18339855]
Met die UEC kan je idd mistlampen installeren. Laat maar weten of je het daadwerkelijk wilt, want het kost wel wat werk (heb ook nog wel een schakelaar liggen).
[/quote]
zit er wel aan te denken om het te doen, maar dat word toch niet direct om dat te doen, aangezien ik veel onderweg ben voor mijn werk en elke dag 10 tot 15 uur per dag werk
[quote quote=18339854]Dat is mijn middenconsole(hoop dat de foto goed gaat)
Chiptuning heeft heel veel zin voor je verbruik, mits je dezelfde rijstijl aanhoud. Bij diesels en turbo’s heb je een vermogensgroei tot 35%
De letters kun je er volgensmij zo afhalen, alleen het opel logo zelf zitten gaatjes achter maar dit weet ik niet zeker.
[/quote]
ik denk dat ik mijn middenconsole gewoon zo laat, misschien dat ik even kijk om chroomringen
ik ben geen snelle sportieve rijder, mijn vorige auto, Vectra B uit 2000 met zijn 1.8 16v, vond ik sterk genoeg, en dat vind ik bij deze ook, ik hoef niet veel vermogen zolang het maar goed en betrouwbaar rijd, daarom heb ik deze ook gekocht, om weer een tijd mee te kunnen en het stuk lagere brandstof verbruik, als het verbruik lager kan komen is altijd mooi, maar ik hoef niet veel meer vermogen, de auto voelt zo sterk genoeg aan voor mij.
heb even op google gezocht, en volgens een topic hier op het forum kun je de logo's zo verwijderen en zit er niks achter, denk dat ik dat als eerste ga aanpassen