Ik heb nog 1 poging gewaagd naar de klantenservice, als hier weer zo'n nietszeggend antwoord op komt is Radar wat mij betreft inderdaad het proberen waard:
Hallo mevrouw Bos,Ik begrijp uit deze reactie dat mijn mail gericht aan Jeroen Maas naar u is doorgezet ter beantwoording. Het is jammer dat u hieruit alleen mijn persoonlijke situatie distilleert en niet het bredere probleem wat ik heb willen uitleggen. Zoals ook al eerder door mij gezegd krijgt de dealer geen enkele informatie vanuit de fabriek, ik ben gisteren weer langs geweest voor een update maar die is, zoals ik in mijn mail al aangaf, al maanden niet aanwezig, behalve een verwachte productiedatum van 31-12-2099. Die status is al vanaf september ongewijzigd. Hier speelt een veel groter probleem dat niet steeds teruggeschoven kan worden naar de dealers, maar wat iedereen bij Opel/Stellantis krampachtig wel steeds volhoudt naar alle klanten die wachten op hun Mokka e.
Dus ik heb niets aan uw oplossing om contact met de dealer te zoeken want dat contact is prima door mij te onderhouden maar ik wil graag een duidelijke reden waarom een fabriek van deze grootte schijnbaar al maanden niet produceert, althans geen Opel Mokka e’s. Er is geen enkele productieplanning, niet eens een richtdatum, en dat al een half jaar! U moet met mij eens zijn dat dat geen normale situatie is, ongeacht de leveringsproblemen van bepaalde onderdelen of het soms stilvallen van transport.
Dat kan in geen enkel geval zolang duren zonder ook maar enig perspectief te hebben, zeker op de schaal waarop Stellantis moet produceren…
Dus ik wacht uw reactie, of die van iemand anders binnen de organisatie, vol verwachting af.