C camper Komt hier geregeld 22 mrt 2012 #222 tot nu toe goed maar nog steeds geen lampje hahaha kan niks vinden met de opcom zal wel aan mijn liggen
tot nu toe goed maar nog steeds geen lampje hahaha kan niks vinden met de opcom zal wel aan mijn liggen
C camper Komt hier geregeld 23 mrt 2012 #223 en wat denk je vanmorgen weer 1600 toeren het is weer terug niet normaal toch wordt er niet vrolijk van
en wat denk je vanmorgen weer 1600 toeren het is weer terug niet normaal toch wordt er niet vrolijk van
C camper Komt hier geregeld 23 mrt 2012 #225 morgen maar weer aan de gang met de astra weer schit is me niet gegund maar zal het vinden ook mijn mml krijg ik niet aan de gang
morgen maar weer aan de gang met de astra weer schit is me niet gegund maar zal het vinden ook mijn mml krijg ik niet aan de gang
C camper Komt hier geregeld 23 mrt 2012 #226 en wat denk je vanmorgen weer 1600 toeren het is weer terug niet normaal toch wordt er niet vrolijk van
en wat denk je vanmorgen weer 1600 toeren het is weer terug niet normaal toch wordt er niet vrolijk van
C camper Komt hier geregeld 23 mrt 2012 #227 morgen een andere gasklephuis erop zetten ben ik benieuwd of het dan is opgelost hoe jullie op de hoogte
morgen een andere gasklephuis erop zetten ben ik benieuwd of het dan is opgelost hoe jullie op de hoogte
C camper Komt hier geregeld 23 mrt 2012 #228 morgen maar weer aan de gang met de astra weer schit is me niet gegund maar zal het vinden ook mijn mml krijg ik niet aan de gang
morgen maar weer aan de gang met de astra weer schit is me niet gegund maar zal het vinden ook mijn mml krijg ik niet aan de gang
C camper Komt hier geregeld 23 mrt 2012 #229 morgen een andere gasklephuis erop zetten ben ik benieuwd of het dan is opgelost hoe jullie op de hoogte
morgen een andere gasklephuis erop zetten ben ik benieuwd of het dan is opgelost hoe jullie op de hoogte
C camper Komt hier geregeld 24 mrt 2012 #230 nogmaals geprobeerd met de opcom om mijn mml telaten werken maar niets gevonden wel vanmorgen heel het zoooitje uit elkaar gehaald inlaat spruitstuk er af nogmaals alles gemonteerd morgen vroeg weet ik meer ben benieuwd groetjes kees
nogmaals geprobeerd met de opcom om mijn mml telaten werken maar niets gevonden wel vanmorgen heel het zoooitje uit elkaar gehaald inlaat spruitstuk er af nogmaals alles gemonteerd morgen vroeg weet ik meer ben benieuwd groetjes kees
C camper Komt hier geregeld 24 mrt 2012 #231 nogmaals geprobeerd met de opcom om mijn mml telaten werken maar niets gevonden wel vanmorgen heel het zoooitje uit elkaar gehaald inlaat spruitstuk er af nogmaals alles gemonteerd morgen vroeg weet ik meer ben benieuwd groetjes kees
nogmaals geprobeerd met de opcom om mijn mml telaten werken maar niets gevonden wel vanmorgen heel het zoooitje uit elkaar gehaald inlaat spruitstuk er af nogmaals alles gemonteerd morgen vroeg weet ik meer ben benieuwd groetjes kees
C camper Komt hier geregeld 26 mrt 2012 #232 heb het gevonden er zit een gas stuk tussen de gasklephuis daar had ik lekkage nieuwe pakking er tussen en ja hoor was goed ook vanmorgen maar nu het laaste probleem mijn mml krijg ik niet aan mischien kapot zou dfat kunnen groetjes kees
heb het gevonden er zit een gas stuk tussen de gasklephuis daar had ik lekkage nieuwe pakking er tussen en ja hoor was goed ook vanmorgen maar nu het laaste probleem mijn mml krijg ik niet aan mischien kapot zou dfat kunnen groetjes kees
C camper Komt hier geregeld 26 mrt 2012 #233 heb het gevonden er zit een gas stuk tussen de gasklephuis daar had ik lekkage nieuwe pakking er tussen en ja hoor was goed ook vanmorgen maar nu het laaste probleem mijn mml krijg ik niet aan mischien kapot zou dfat kunnen groetjes kees
heb het gevonden er zit een gas stuk tussen de gasklephuis daar had ik lekkage nieuwe pakking er tussen en ja hoor was goed ook vanmorgen maar nu het laaste probleem mijn mml krijg ik niet aan mischien kapot zou dfat kunnen groetjes kees
wim-v6 Forumbewoner 26 mrt 2012 #234 Tis jammer dat je ver uit de buurt zit, ik heb een Goede teller liggen, om te testen namelijk.. willem
Tis jammer dat je ver uit de buurt zit, ik heb een Goede teller liggen, om te testen namelijk.. willem
wim-v6 Forumbewoner 26 mrt 2012 #235 Tis jammer dat je ver uit de buurt zit, ik heb een Goede teller liggen, om te testen namelijk.. willem
Tis jammer dat je ver uit de buurt zit, ik heb een Goede teller liggen, om te testen namelijk.. willem
C camper Komt hier geregeld 26 mrt 2012 #236 bedankt wim maar ik zit in valkenswaard 10 km onder eindhoven of ik doe iets niet goed maar ik denk dat het lampje de geest heeft geven maar ik kan de junit er eens uithalen om te kijkken
bedankt wim maar ik zit in valkenswaard 10 km onder eindhoven of ik doe iets niet goed maar ik denk dat het lampje de geest heeft geven maar ik kan de junit er eens uithalen om te kijkken
C camper Komt hier geregeld 26 mrt 2012 #237 bedankt wim maar ik zit in valkenswaard 10 km onder eindhoven of ik doe iets niet goed maar ik denk dat het lampje de geest heeft geven maar ik kan de junit er eens uithalen om te kijkken
bedankt wim maar ik zit in valkenswaard 10 km onder eindhoven of ik doe iets niet goed maar ik denk dat het lampje de geest heeft geven maar ik kan de junit er eens uithalen om te kijkken
wim-v6 Forumbewoner 26 mrt 2012 #240 Ik zat eens op Marktplaats te kijken.. en vind er een voor 25 euro.. Voor dat geld kan ik de mijne zeker niet weg doen... Is een hint hoor... Deze Advertentie: http://link.marktplaats.nl/541382416" onclick="window.open(this.href);return false; Ik of iemand anders met een Op-Com kan hem wel op jouw km stand zetten als je dat wil... Mijn teller is 87.000km oud.. hoe oud deze op MP is zou ik niet weten. Willem
Ik zat eens op Marktplaats te kijken.. en vind er een voor 25 euro.. Voor dat geld kan ik de mijne zeker niet weg doen... Is een hint hoor... Deze Advertentie: http://link.marktplaats.nl/541382416" onclick="window.open(this.href);return false; Ik of iemand anders met een Op-Com kan hem wel op jouw km stand zetten als je dat wil... Mijn teller is 87.000km oud.. hoe oud deze op MP is zou ik niet weten. Willem