wim-v6 Forumbewoner 20 mrt 2012 #161 Functie moet erop zitten, ik test ze zo ook vaker.. Let op, er zijn meerdere benamingen voor Motorlampje: MIL MLL MSC MSL MM lampje Go on and on Willem
Functie moet erop zitten, ik test ze zo ook vaker.. Let op, er zijn meerdere benamingen voor Motorlampje: MIL MLL MSC MSL MM lampje Go on and on Willem
wim-v6 Forumbewoner 20 mrt 2012 #162 als ie nou beroerd loopt, en je geeft een ferme tik tegen de EGR of Stappenmotor, Reageert ie er dan op?? Willem
als ie nou beroerd loopt, en je geeft een ferme tik tegen de EGR of Stappenmotor, Reageert ie er dan op?? Willem
wim-v6 Forumbewoner 20 mrt 2012 #163 als ie nou beroerd loopt, en je geeft een ferme tik tegen de EGR of Stappenmotor, Reageert ie er dan op?? Willem
als ie nou beroerd loopt, en je geeft een ferme tik tegen de EGR of Stappenmotor, Reageert ie er dan op?? Willem
C camper Komt hier geregeld 20 mrt 2012 #164 heb ik niet geprobeerd willem maar op lampjes trug tekomen dynamo ollie handrem radiatortje abs dat was het meer heb ik niet
heb ik niet geprobeerd willem maar op lampjes trug tekomen dynamo ollie handrem radiatortje abs dat was het meer heb ik niet
C camper Komt hier geregeld 20 mrt 2012 #165 heb ik niet geprobeerd willem maar op lampjes trug tekomen dynamo ollie handrem radiatortje abs dat was het meer heb ik niet
heb ik niet geprobeerd willem maar op lampjes trug tekomen dynamo ollie handrem radiatortje abs dat was het meer heb ik niet
C camper Komt hier geregeld 20 mrt 2012 #166 maar weetje zolang ik de astra heb vermoed ik ook of af en toe geen power inzit het is net of hij dan niet wil ben er mee naar sjechi geweest no problem raaar toch
maar weetje zolang ik de astra heb vermoed ik ook of af en toe geen power inzit het is net of hij dan niet wil ben er mee naar sjechi geweest no problem raaar toch
C camper Komt hier geregeld 20 mrt 2012 #167 maar weetje zolang ik de astra heb vermoed ik ook of af en toe geen power inzit het is net of hij dan niet wil ben er mee naar sjechi geweest no problem raaar toch
maar weetje zolang ik de astra heb vermoed ik ook of af en toe geen power inzit het is net of hij dan niet wil ben er mee naar sjechi geweest no problem raaar toch
H Haasje17 Forumbewoner 20 mrt 2012 #168 zet de auto eens op contact en maak s een foto van de lampjes. Dat middelste lampje is je motor management lampje.
zet de auto eens op contact en maak s een foto van de lampjes. Dat middelste lampje is je motor management lampje.
H Haasje17 Forumbewoner 20 mrt 2012 #169 zet de auto eens op contact en maak s een foto van de lampjes. Dat middelste lampje is je motor management lampje.
zet de auto eens op contact en maak s een foto van de lampjes. Dat middelste lampje is je motor management lampje.
C camper Komt hier geregeld 20 mrt 2012 #170 ja klopt maar bij mijn niet dat lampje in het midde mml brandt niet
C camper Komt hier geregeld 20 mrt 2012 #171 ja klopt maar bij mijn niet dat lampje in het midde mml brandt niet
C camper Komt hier geregeld 20 mrt 2012 #176 is voor mijn mischien 20 km ben zo bij je als het mogelijk is
C camper Komt hier geregeld 20 mrt 2012 #177 is voor mijn mischien 20 km ben zo bij je als het mogelijk is
C camper Komt hier geregeld 20 mrt 2012 #178 kom net binnen weer de opcom er aan gehad ik denk toch dat of ik iets fout doe of er zit echt geen lampje in ik neemaan dat willem en het haasje het toch wel weten kan alle lampjes aan zetten maar mml kan ik niet vind raar verhaal toch jongens
kom net binnen weer de opcom er aan gehad ik denk toch dat of ik iets fout doe of er zit echt geen lampje in ik neemaan dat willem en het haasje het toch wel weten kan alle lampjes aan zetten maar mml kan ik niet vind raar verhaal toch jongens
C camper Komt hier geregeld 20 mrt 2012 #179 kom net binnen weer de opcom er aan gehad ik denk toch dat of ik iets fout doe of er zit echt geen lampje in ik neemaan dat willem en het haasje het toch wel weten kan alle lampjes aan zetten maar mml kan ik niet vind raar verhaal toch jongens
kom net binnen weer de opcom er aan gehad ik denk toch dat of ik iets fout doe of er zit echt geen lampje in ik neemaan dat willem en het haasje het toch wel weten kan alle lampjes aan zetten maar mml kan ik niet vind raar verhaal toch jongens
R RISL Forumbewoner 21 mrt 2012 #180 Heeft het lampje eerst wel gewerkt? Anders even je teller-unit eruit halen en kijken of er wel een lampje inzit? En eventueel vervangen door een ander lampje.
Heeft het lampje eerst wel gewerkt? Anders even je teller-unit eruit halen en kijken of er wel een lampje inzit? En eventueel vervangen door een ander lampje.