B b07 Loopt hier de deur plat 17 mrt 2012 #30 mml hoort er in te zitten ,het kan zijn dat die kapot is,zie je em wel branden als die op contact staat?
mml hoort er in te zitten ,het kan zijn dat die kapot is,zie je em wel branden als die op contact staat?
B b07 Loopt hier de deur plat 17 mrt 2012 #31 mml hoort er in te zitten ,het kan zijn dat die kapot is,zie je em wel branden als die op contact staat?
mml hoort er in te zitten ,het kan zijn dat die kapot is,zie je em wel branden als die op contact staat?
wim-v6 Forumbewoner 18 mrt 2012 #32 EGR heeft niks met de Carterventilatie te maken. Deze Carterventilatie kan wel je Problemen veroorzaken.. Willem
EGR heeft niks met de Carterventilatie te maken. Deze Carterventilatie kan wel je Problemen veroorzaken.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 18 mrt 2012 #33 EGR heeft niks met de Carterventilatie te maken. Deze Carterventilatie kan wel je Problemen veroorzaken.. Willem
EGR heeft niks met de Carterventilatie te maken. Deze Carterventilatie kan wel je Problemen veroorzaken.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 18 mrt 2012 #34 Kan wel een andere vorm stekker zijn, en bij de astra-G kan deze sensor Zwart zijn.. willem
wim-v6 Forumbewoner 18 mrt 2012 #35 Kan wel een andere vorm stekker zijn, en bij de astra-G kan deze sensor Zwart zijn.. willem
wim-v6 Forumbewoner 18 mrt 2012 #36 Iets ONDER De Kop... dat zal de klopsensor wezen, maar die zit met een klein boutje. Sensor met een Stekker erop is de tempsensor.. Willem
Iets ONDER De Kop... dat zal de klopsensor wezen, maar die zit met een klein boutje. Sensor met een Stekker erop is de tempsensor.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 18 mrt 2012 #38 Iets ONDER De Kop... dat zal de klopsensor wezen, maar die zit met een klein boutje. Sensor met een Stekker erop is de tempsensor.. Willem
Iets ONDER De Kop... dat zal de klopsensor wezen, maar die zit met een klein boutje. Sensor met een Stekker erop is de tempsensor.. Willem
C camper Komt hier geregeld 18 mrt 2012 #39 ik heb voor dat ik de kop terug ging zetten alles zuiver gemaakt heeft ook goed gelopen ondanks die olielekkage maar dat is ook opgelost alleen dat stationiar kom ik niet uit heb de egr aggedopt stappenmotor vervangen gasklepsensor vervangen spruitstukken gecotroleerd allemaal goed het is begonnen toen ik een andere dynamo erop gezet heb een klote probleem als ik een kilometer of 20 heb gereden nog het probleem tot ik hem opnieuw start dan loopt hij weer als een zonnetje o ja mapsensor ook vervangen zou het de tempratuursensor kunnen zijn hoor het wel groetjes kees
ik heb voor dat ik de kop terug ging zetten alles zuiver gemaakt heeft ook goed gelopen ondanks die olielekkage maar dat is ook opgelost alleen dat stationiar kom ik niet uit heb de egr aggedopt stappenmotor vervangen gasklepsensor vervangen spruitstukken gecotroleerd allemaal goed het is begonnen toen ik een andere dynamo erop gezet heb een klote probleem als ik een kilometer of 20 heb gereden nog het probleem tot ik hem opnieuw start dan loopt hij weer als een zonnetje o ja mapsensor ook vervangen zou het de tempratuursensor kunnen zijn hoor het wel groetjes kees