C camper Komt hier geregeld 15 mrt 2012 #1 kan ik mijn egr gewoon afdoppen van mijn x16szr of geef dat problemen
C camper Komt hier geregeld 20 mrt 2012 #2 niet tegeloven he haasje waar zit jij in best mischien doe ik iets verkeerd zou jij eens kunnen kijkken
niet tegeloven he haasje waar zit jij in best mischien doe ik iets verkeerd zou jij eens kunnen kijkken
C camper Komt hier geregeld 20 mrt 2012 #3 niet tegeloven he haasje waar zit jij in best mischien doe ik iets verkeerd zou jij eens kunnen kijkken
niet tegeloven he haasje waar zit jij in best mischien doe ik iets verkeerd zou jij eens kunnen kijkken
wim-v6 Forumbewoner 15 mrt 2012 #4 Ja kan je gewoon afdoppen, je moet dan wel even een plaatje bij de dealer halen, ivm relief in de voet, en 1 gat dat open moet blijven.. Willem
Ja kan je gewoon afdoppen, je moet dan wel even een plaatje bij de dealer halen, ivm relief in de voet, en 1 gat dat open moet blijven.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 15 mrt 2012 #5 Ja kan je gewoon afdoppen, je moet dan wel even een plaatje bij de dealer halen, ivm relief in de voet, en 1 gat dat open moet blijven.. Willem
Ja kan je gewoon afdoppen, je moet dan wel even een plaatje bij de dealer halen, ivm relief in de voet, en 1 gat dat open moet blijven.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 15 mrt 2012 #8 geen dank, Succes, nu eens hopen dat t apparaat eens goed gaat lopen.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 15 mrt 2012 #9 geen dank, Succes, nu eens hopen dat t apparaat eens goed gaat lopen.. Willem
C camper Komt hier geregeld 15 mrt 2012 #10 ja echt wel dit heb ik nog nooit meegemaakt toch de meeste info van jou wim bedankt
C camper Komt hier geregeld 15 mrt 2012 #11 ja echt wel dit heb ik nog nooit meegemaakt toch de meeste info van jou wim bedankt
C camper Komt hier geregeld 17 mrt 2012 #14 wim nu heb ik de egr afgesloten als ik nu de oliedop erafhaal rookt hij uit de kleppendeksel zou dat door de egr komen ook als ik rij en van de eerste naaar de tweede verselling schakel bokt hij een beetje gewoon onder het rijden niet en nog een vraagje zit bij mijn geen mml in kan dat groetjes kees
wim nu heb ik de egr afgesloten als ik nu de oliedop erafhaal rookt hij uit de kleppendeksel zou dat door de egr komen ook als ik rij en van de eerste naaar de tweede verselling schakel bokt hij een beetje gewoon onder het rijden niet en nog een vraagje zit bij mijn geen mml in kan dat groetjes kees
C camper Komt hier geregeld 17 mrt 2012 #15 wim nu heb ik de egr afgesloten als ik nu de oliedop erafhaal rookt hij uit de kleppendeksel zou dat door de egr komen ook als ik rij en van de eerste naaar de tweede verselling schakel bokt hij een beetje gewoon onder het rijden niet en nog een vraagje zit bij mijn geen mml in kan dat groetjes kees
wim nu heb ik de egr afgesloten als ik nu de oliedop erafhaal rookt hij uit de kleppendeksel zou dat door de egr komen ook als ik rij en van de eerste naaar de tweede verselling schakel bokt hij een beetje gewoon onder het rijden niet en nog een vraagje zit bij mijn geen mml in kan dat groetjes kees
C camper Komt hier geregeld 17 mrt 2012 #16 tegen het motorblok onder het spruitstuk zit een sensor zir vast met een grotebout waar dient hij voor is dat een warmtevoeler hoor het graag jongens
tegen het motorblok onder het spruitstuk zit een sensor zir vast met een grotebout waar dient hij voor is dat een warmtevoeler hoor het graag jongens
C camper Komt hier geregeld 17 mrt 2012 #17 tegen het motorblok onder het spruitstuk zit een sensor zir vast met een grotebout waar dient hij voor is dat een warmtevoeler hoor het graag jongens
tegen het motorblok onder het spruitstuk zit een sensor zir vast met een grotebout waar dient hij voor is dat een warmtevoeler hoor het graag jongens
C camper Komt hier geregeld 17 mrt 2012 #18 niemand die weet wat voor en sensor is zit onder het inlaatspruitstuk zit een grotebout door zit iets onder de kop wat doet die sensor is dat voor de tempratuur ofzo
niemand die weet wat voor en sensor is zit onder het inlaatspruitstuk zit een grotebout door zit iets onder de kop wat doet die sensor is dat voor de tempratuur ofzo
C camper Komt hier geregeld 17 mrt 2012 #19 niemand die weet wat voor en sensor is zit onder het inlaatspruitstuk zit een grotebout door zit iets onder de kop wat doet die sensor is dat voor de tempratuur ofzo
niemand die weet wat voor en sensor is zit onder het inlaatspruitstuk zit een grotebout door zit iets onder de kop wat doet die sensor is dat voor de tempratuur ofzo