@16v kadett c wrote:@2000 wrote:@CoupeetjeJr wrote:het is en blijft een mooie auto
en zonder folie tjaa ieder zijn smaak he.
witte atsen staan hem beter dan zwart ondanks dat de auto veel zwarte accenten heeft.
Op hoeveel is de Sedan getaxeerd dan?
en heb vermogen van de 2.2 tegen over de 2.4
2.4 heeft iets meer koppel en iets meer vermogen
maar of dat echt te merken is op de weg.
tevens kun je met een 2.2 meer toeren maken.
correct me i am wrong
Hij is getaxeerd op 7000 euro. dit had naar de 10.000 kunnen gaan, maar hij heeft hier en daar wat blaasjes. Bij de volgende taxatie zal het meer zijn

Eigenlijk is het zeer de moeite om te doen. De allrisk verzekering kost iets van 240.
Het vermogen verschil zal ik niet merken, want ik heb waarschijnlijk webers gevonden. Ik heb meteen hurricane racing gebeld, en die gaan 'm afstellen :wors
sou 7000euro mooi en die 240 is dat per jaar dan neem ik aan en wat zijn de ijsen op hem zo teverzekeren
Het bedrag is opgebouwd uit de standaard WA premie+2% van het getaxeerde bedrag. Ik heb (geloof ik) wel een max. aantal km's van 10 of 12.000 per jaar
Voor de verzekering is het taxatie rapport 2 jaar geldig, daarna weer 100 euro investeren voor een verse taxatie.
Voor de rest geen eisen (tenminste, dat merk je meestal pas als je wat krijgt met die k@t verzekeringen)