Nou, het gaat weer niet vanzelf. Ik heb de nieuwe deuren er in gehangen om alles definitief af te stellen. Gelijk maar nieuwe scharnier pennen gehaald en geplaatst. Nu waren de nieuwe pennen 0.5 mm dikker, gingen er ook een stuk lastiger in, maar toch voor elkaar gekregen. Maar ze moeten er ook weer uit..... Dat gaat dus niet meer, de pennen zitten muurvast, en mijn penneneruithaal apparaatje past niet eens in/door de pennen. Dus de spuiter maar gebeld of het een probleem is als er één deur in blijft zitten (moeten binnen en buiten gespoten worden) Hij was niet blij, maar niet een onoverkomelijk probleem. De andere deur had ik oude pennen in gedaan, dus die was er zo uit, en het geheel past gelukkig in de cabine met één deur er nog aan.
Vrijdag gelijk afspraak gemaakt om de kadett a.s. vrijdag te spuiten. Die ga ik dus ook verzetten, ik merk aan mezelf dat ik al vanaf vrijdag loop te stressen omdat ik er nu al een hard hoofd in heb of ik het ga halen of niet. Ik begin wat makkelijker te worden en puur chagrijnig, en beide kunnen de bedoeling niet zijn. Dus nog maar even enige tijd doorbijten, en vooral lekker door gaan in plaats van de hele dag op mijn tenen lopen......pfffffff