Ik heb vandaag eindelijk een aardige ruk gemaakt
Ik heb het spruitstuk zelf verbouwd, het eventueel vlakken zou 138 ex gaan kosten. Ik heb er overdwars een stuk pijp in gelast, en er tegenover een bult gemaakt om het flow verlies enigzins te compenseren. Ik vind het niet ideaal, maar goed genoeg voor een tijdje, het is nog steeds beter dan origineel.
Ik kwam tot mijn verbazing kneedbare kachelkit tegen. Het was exact waar ik naar op zoek was, maar ik had nooit verwacht dat ik het daadwerkelijk zou vinden

Kachel helemaal schoongemaakt en alles knap geinstalleerd. Als het goed is blijven mijn voeten nu droog als ik de wasstraat door ga.
Onder de kap heb ik het ergste gehad. Ik was bang voor een bedradings puinhoop, maar dat valt erg mee. Alleen de boordbedrading van de kadett zelf is te zien, de rest valt erg mee :thumbup Alles wat aan elkaar moet komt in de auto terecht, heb 2 pakketten krimpkous gekocht, zoek nog veelkleurige bedrading en dan lekker solderen, zoek ook nog een universeel zekeringenkastje.
Moet de koeling, verwarming en nog wat kleine dingen doen. Voor de rest zou het de bedrading en de uitlaat zijn. Ben zo blij als een klein kind. Wat trouwens wel iets minder is, is dat ik aardig wat beginnend roest tegen kwam. Krijg ik nog aardig wat werk aan als ie aan de beurt is.