N Niekos Komt weleens kijken 11 apr 2011 #1 Zou er iemand deze velgen onder mijn astra photoshoppen. 18 inch rh zw1 met ongeveer 3 cm verlaagd? Of deze lenso roadsport 19 inch met 3 cm verlaagd? Plaatje van auto.
Zou er iemand deze velgen onder mijn astra photoshoppen. 18 inch rh zw1 met ongeveer 3 cm verlaagd? Of deze lenso roadsport 19 inch met 3 cm verlaagd? Plaatje van auto.
A aapje1963 Loopt hier de deur plat 14 apr 2011 #4 Heb het gister geprobeerd maar je hebt niet zulke....goed foto Als je een foto echt van de zijkant Astra hebt en niet schuin zou al gemakkelijker zijn Deze is en schuin en van boven af... Liefst de velgen..ook Ik zie we..of er wat verschijnt Gr
Heb het gister geprobeerd maar je hebt niet zulke....goed foto Als je een foto echt van de zijkant Astra hebt en niet schuin zou al gemakkelijker zijn Deze is en schuin en van boven af... Liefst de velgen..ook Ik zie we..of er wat verschijnt Gr
A aapje1963 Loopt hier de deur plat 14 apr 2011 #5 Heb het gister geprobeerd maar je hebt niet zulke....goed foto Als je een foto echt van de zijkant Astra hebt en niet schuin zou al gemakkelijker zijn Deze is en schuin en van boven af... Liefst de velgen..ook Ik zie we..of er wat verschijnt Gr
Heb het gister geprobeerd maar je hebt niet zulke....goed foto Als je een foto echt van de zijkant Astra hebt en niet schuin zou al gemakkelijker zijn Deze is en schuin en van boven af... Liefst de velgen..ook Ik zie we..of er wat verschijnt Gr