P Peter. Komt hier geregeld 15 mei 2011 #1 Contest 34 alweer! Het is een Corsa C geworden: Veel plezier, geen gekke dingen doen! king: Inzenden tot 29 mei!
Contest 34 alweer! Het is een Corsa C geworden: Veel plezier, geen gekke dingen doen! king: Inzenden tot 29 mei!
T turbosix Loopt hier de deur plat 21 mei 2011 #4 niet 100% tevreden, maar ik denk dat ik er geen tijd meer voor heb... verder heb ik al mooie inzendingen gezien, ze worden steeds beter!!
niet 100% tevreden, maar ik denk dat ik er geen tijd meer voor heb... verder heb ik al mooie inzendingen gezien, ze worden steeds beter!!
T turbosix Loopt hier de deur plat 21 mei 2011 #5 niet 100% tevreden, maar ik denk dat ik er geen tijd meer voor heb... verder heb ik al mooie inzendingen gezien, ze worden steeds beter!!
niet 100% tevreden, maar ik denk dat ik er geen tijd meer voor heb... verder heb ik al mooie inzendingen gezien, ze worden steeds beter!!
D de wit Komt hier geregeld 15 mei 2011 #14 had hier hetzelfde.... keer op refresh gedrukt en ik zag die van jelopel... maar waarom??? kunt ook op de afbeelding rechter muisknop drukken en dan bij eigenschappen staat het adres van de foto.. http://www.autogaleria.hu/hk2.php?k...-c-2003-06/opel_corsa-5-door-c-2003-06_r7.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
had hier hetzelfde.... keer op refresh gedrukt en ik zag die van jelopel... maar waarom??? kunt ook op de afbeelding rechter muisknop drukken en dan bij eigenschappen staat het adres van de foto.. http://www.autogaleria.hu/hk2.php?k...-c-2003-06/opel_corsa-5-door-c-2003-06_r7.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
D de wit Komt hier geregeld 15 mei 2011 #15 had hier hetzelfde.... keer op refresh gedrukt en ik zag die van jelopel... maar waarom??? kunt ook op de afbeelding rechter muisknop drukken en dan bij eigenschappen staat het adres van de foto.. http://www.autogaleria.hu/hk2.php?k...-c-2003-06/opel_corsa-5-door-c-2003-06_r7.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
had hier hetzelfde.... keer op refresh gedrukt en ik zag die van jelopel... maar waarom??? kunt ook op de afbeelding rechter muisknop drukken en dan bij eigenschappen staat het adres van de foto.. http://www.autogaleria.hu/hk2.php?k...-c-2003-06/opel_corsa-5-door-c-2003-06_r7.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
T turbosix Loopt hier de deur plat 15 mei 2011 #16 Ik kon geen adres bij de rechtermuisklik vinden. jullie hebben zeker windows? maar bedankt de Wit, wat moest ik nou zonder jou, haha....
Ik kon geen adres bij de rechtermuisklik vinden. jullie hebben zeker windows? maar bedankt de Wit, wat moest ik nou zonder jou, haha....
T turbosix Loopt hier de deur plat 15 mei 2011 #17 Ik kon geen adres bij de rechtermuisklik vinden. jullie hebben zeker windows? maar bedankt de Wit, wat moest ik nou zonder jou, haha....
Ik kon geen adres bij de rechtermuisklik vinden. jullie hebben zeker windows? maar bedankt de Wit, wat moest ik nou zonder jou, haha....
W wellez Post best veel 16 mei 2011 #18 @Peter. wrote:Contest 34 alweer! Het is een Corsa C geworden: Veel plezier, geen gekke dingen doen! king: Inzenden tot 29 mei! doe is een keer een contest met opel corsa b dan kan ik daar mischien ideetjes uit halen
@Peter. wrote:Contest 34 alweer! Het is een Corsa C geworden: Veel plezier, geen gekke dingen doen! king: Inzenden tot 29 mei! doe is een keer een contest met opel corsa b dan kan ik daar mischien ideetjes uit halen
W wellez Post best veel 16 mei 2011 #19 @Peter. wrote:Contest 34 alweer! Het is een Corsa C geworden: Veel plezier, geen gekke dingen doen! king: Inzenden tot 29 mei! doe is een keer een contest met opel corsa b dan kan ik daar mischien ideetjes uit halen
@Peter. wrote:Contest 34 alweer! Het is een Corsa C geworden: Veel plezier, geen gekke dingen doen! king: Inzenden tot 29 mei! doe is een keer een contest met opel corsa b dan kan ik daar mischien ideetjes uit halen
D de wit Komt hier geregeld 16 mei 2011 #20 mijn voorlopige inzending... en meteen ontdekt dat er nu aan afbeeldingen een max formaat van 800 pixels breed geldt.... :wtf :wtf :thumbdown
mijn voorlopige inzending... en meteen ontdekt dat er nu aan afbeeldingen een max formaat van 800 pixels breed geldt.... :wtf :wtf :thumbdown