P pastry Komt hier geregeld 29 apr 2010 #1 Halloi Voor wie het leuk vind, vanavond kom ik op televisie, niet met mijn auto, maar als deskundige bij het TV programma Over de Kook, RTL 5 om 19.30. Ik draag een zwart blousje. Voor degene die mij kennen, let op TV maakt dikker. king: gr Danny aka Pastry
Halloi Voor wie het leuk vind, vanavond kom ik op televisie, niet met mijn auto, maar als deskundige bij het TV programma Over de Kook, RTL 5 om 19.30. Ik draag een zwart blousje. Voor degene die mij kennen, let op TV maakt dikker. king: gr Danny aka Pastry
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 29 apr 2010 #2 Mijn vriendin kijkt dat progamma altijd. Die chef met zn brigade. Ik zal vanavond eens meekijken.
N nova.... Forumbewoner 29 apr 2010 #3 Zal is kijken als ik het niet vergeet... Danny wordt nog beroemd:thumbup
M mayhem Hoort bij de inboedel 29 apr 2010 #5 origineel gepost door pastry Halloi Voor wie het leuk vind, vanavond kom ik op televisie, niet met mijn auto, maar als deskundige bij het TV programma Over de Kook, RTL 5 om 19.30. Ik draag een zwart blousje. Voor degene die mij kennen, let op TV maakt dikker. king: gr Danny aka Pastry alsof die 5kg nog wat uitmaakt:jerry
origineel gepost door pastry Halloi Voor wie het leuk vind, vanavond kom ik op televisie, niet met mijn auto, maar als deskundige bij het TV programma Over de Kook, RTL 5 om 19.30. Ik draag een zwart blousje. Voor degene die mij kennen, let op TV maakt dikker. king: gr Danny aka Pastry alsof die 5kg nog wat uitmaakt:jerry
P pastry Komt hier geregeld 29 apr 2010 #6 origineel gepost door mayhem origineel gepost door pastry Halloi Voor wie het leuk vind, vanavond kom ik op televisie, niet met mijn auto, maar als deskundige bij het TV programma Over de Kook, RTL 5 om 19.30. Ik draag een zwart blousje. Voor degene die mij kennen, let op TV maakt dikker. king: gr Danny aka Pastry alsof die 5kg nog wat uitmaakt:jerry nee jij dan met je airride. :jerry
origineel gepost door mayhem origineel gepost door pastry Halloi Voor wie het leuk vind, vanavond kom ik op televisie, niet met mijn auto, maar als deskundige bij het TV programma Over de Kook, RTL 5 om 19.30. Ik draag een zwart blousje. Voor degene die mij kennen, let op TV maakt dikker. king: gr Danny aka Pastry alsof die 5kg nog wat uitmaakt:jerry nee jij dan met je airride. :jerry
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 29 apr 2010 #10 ik zit te wachten :sleeping:sleeping:sleeping:sleeping:sleeping 2 gasten zei hij
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 29 apr 2010 #11 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaar is die dan
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 29 apr 2010 #12 Is dat dat donkere mannetje die helemaal in het zwart is? :afro
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 29 apr 2010 #13 ja zwart kleed af en ja danny proeft veel en nu weer te veel pasta
X xtremecorsa16v Lid 29 apr 2010 #14 hahaha ik heb het ook gezien toppie man :thumbup:thumbup de nieuwe rob geus (Daar wordt ik niet vrolijk van) hahaha:jerry:jerry:jerry
hahaha ik heb het ook gezien toppie man :thumbup:thumbup de nieuwe rob geus (Daar wordt ik niet vrolijk van) hahaha:jerry:jerry:jerry