E Edje13 Komt weleens kijken 12 feb 2011 #21 op deze foto valt het best wel mee.:kewlpics Heb je ook een foto van de voor/achterkant van het wiel? Zodat ik kan zien hoeveel ie getrokken is.
op deze foto valt het best wel mee.:kewlpics Heb je ook een foto van de voor/achterkant van het wiel? Zodat ik kan zien hoeveel ie getrokken is.
J jermir Komt hier geregeld 12 feb 2011 #22 is toch niet getrokken , ik rij met 155/55r14 om 7j :jerry
J jermir Komt hier geregeld 12 feb 2011 #23 is toch niet getrokken , ik rij met 155/55r14 om 7j :jerry
B Bu5t3d Post best veel 12 feb 2011 #26 en anders deze website eens proberen? http://www.willtheyfit.com
B Bu5t3d Post best veel 12 feb 2011 #27 en anders deze website eens proberen? http://www.willtheyfit.com
E Edje13 Komt weleens kijken 13 feb 2011 #28 @ jermir::kewlpics @RonaldH: site werkt niet. @Bu5t3drima site,valt best wel mee dat ie getrokken is. Denk dat ik de bandjes maar ga ophalen. Weet iemand zo te vertellen wat monteren en balanceren ongeveer gaat kosten?
@ jermir::kewlpics @RonaldH: site werkt niet. @Bu5t3drima site,valt best wel mee dat ie getrokken is. Denk dat ik de bandjes maar ga ophalen. Weet iemand zo te vertellen wat monteren en balanceren ongeveer gaat kosten?
E Edje13 Komt weleens kijken 13 feb 2011 #29 @ jermir::kewlpics @RonaldH: site werkt niet. @Bu5t3drima site,valt best wel mee dat ie getrokken is. Denk dat ik de bandjes maar ga ophalen. Weet iemand zo te vertellen wat monteren en balanceren ongeveer gaat kosten?
@ jermir::kewlpics @RonaldH: site werkt niet. @Bu5t3drima site,valt best wel mee dat ie getrokken is. Denk dat ik de bandjes maar ga ophalen. Weet iemand zo te vertellen wat monteren en balanceren ongeveer gaat kosten?
E Edje13 Komt weleens kijken 14 feb 2011 #34 Netjes:wors:wors Ik ben overstag. Ik ga de bandjes ophalen. Maar weet iemand wat ongeveer de kosten kunnen zijn voor, monteren en balanceren. Grtz, Edje13
Netjes:wors:wors Ik ben overstag. Ik ga de bandjes ophalen. Maar weet iemand wat ongeveer de kosten kunnen zijn voor, monteren en balanceren. Grtz, Edje13
E Edje13 Komt weleens kijken 14 feb 2011 #35 Netjes:wors:wors Ik ben overstag. Ik ga de bandjes ophalen. Maar weet iemand wat ongeveer de kosten kunnen zijn voor, monteren en balanceren. Grtz, Edje13
Netjes:wors:wors Ik ben overstag. Ik ga de bandjes ophalen. Maar weet iemand wat ongeveer de kosten kunnen zijn voor, monteren en balanceren. Grtz, Edje13
B Bu5t3d Post best veel 14 feb 2011 #38 uhm.in zonhoven heb ik vandaag een offerte gekregen van monteren + balanceren voor 12,5 euro per stuk
uhm.in zonhoven heb ik vandaag een offerte gekregen van monteren + balanceren voor 12,5 euro per stuk
B Bu5t3d Post best veel 14 feb 2011 #39 uhm.in zonhoven heb ik vandaag een offerte gekregen van monteren + balanceren voor 12,5 euro per stuk
uhm.in zonhoven heb ik vandaag een offerte gekregen van monteren + balanceren voor 12,5 euro per stuk
E Edje13 Komt weleens kijken 8 mrt 2011 #40 De banden ziiten erop Monteren en balanceren €40 Bedankt voor de reactie's hiero Grtz, Edje13:afro