P Patje gts Komt weleens kijken 9 apr 2014 #1 Hallo, Ik kan een set irmscher velgen kopen in 20" 8,5j et 40. Iemand ervaring of dat past onder een vectra gts? Gr patrick
Hallo, Ik kan een set irmscher velgen kopen in 20" 8,5j et 40. Iemand ervaring of dat past onder een vectra gts? Gr patrick
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 9 apr 2014 #2 Tanner heeft volgens mij 20" eronder gehad En ik heb meerdere gezien het pasT dus wel
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 9 apr 2014 #4 zal dik staan, dus doen!! dan een platter bandje erop. 235 30 20" ofziets.
M melvinheer Komt weleens kijken 9 apr 2014 #7 indien het de 20" irmscher op MP is voor een insignia dan gaan deze niet passen ivm andere steekmaat
P Punch Komt weleens kijken 9 apr 2014 #8 @melvinheer wrote:indien het de 20" irmscher op MP is voor een insignia dan gaan deze niet passen ivm andere steekmaat Dan een adapter er tussen,geen probleem. :thumb
@melvinheer wrote:indien het de 20" irmscher op MP is voor een insignia dan gaan deze niet passen ivm andere steekmaat Dan een adapter er tussen,geen probleem. :thumb
F FKsport Komt hier geregeld 9 apr 2014 #9 @Punch wrote:@melvinheer wrote:indien het de 20" irmscher op MP is voor een insignia dan gaan deze niet passen ivm andere steekmaat Dan een adapter er tussen,geen probleem. :thumb Als dat nog kan met ET40 Zal wel dik staan, bandje word idd plat...maar 20 inch kan hoor met een 30 hoog bandje :thumb
@Punch wrote:@melvinheer wrote:indien het de 20" irmscher op MP is voor een insignia dan gaan deze niet passen ivm andere steekmaat Dan een adapter er tussen,geen probleem. :thumb Als dat nog kan met ET40 Zal wel dik staan, bandje word idd plat...maar 20 inch kan hoor met een 30 hoog bandje :thumb