H heineken Komt weleens kijken 29 nov 2013 #1 hallo ik heb dus een kapotte pakking van mijn dis huis bij mijn cih 2.0s nu wil ik deze vervangen maar kan dat zonder de koppakking te moeten vervangen gr heinken
hallo ik heb dus een kapotte pakking van mijn dis huis bij mijn cih 2.0s nu wil ik deze vervangen maar kan dat zonder de koppakking te moeten vervangen gr heinken
J jethro Hoort bij de inboedel 30 nov 2013 #2 De cilinderkop kan blijven zitten, die twee bouten voorzijde moeten wel los. En de carterpan moet los. Het is simpel ff goed bekijken, en nadenken en het gaat van zelf.
De cilinderkop kan blijven zitten, die twee bouten voorzijde moeten wel los. En de carterpan moet los. Het is simpel ff goed bekijken, en nadenken en het gaat van zelf.
H heineken Komt weleens kijken 1 dec 2013 #3 @jethro wrote:De cilinderkop kan blijven zitten, die twee bouten voorzijde moeten wel los. En de carterpan moet los. Het is simpel ff goed bekijken, en nadenken en het gaat van zelf. gaat hij dan geen olie lekken lanks de koppakking gr stefan
@jethro wrote:De cilinderkop kan blijven zitten, die twee bouten voorzijde moeten wel los. En de carterpan moet los. Het is simpel ff goed bekijken, en nadenken en het gaat van zelf. gaat hij dan geen olie lekken lanks de koppakking gr stefan
J jethro Hoort bij de inboedel 3 dec 2013 #4 Een beetje siliconenpakking er tussen bij montage. :thumb Wel efkes ontvetten voor montage. :jerry