M Makko Loopt hier de deur plat 18 feb 2011 #1 Goedendag, Wie heeft er nog een oude laptop in de kast liggen of die defect is. Voor de hobby ben ik zo aan het sleutelen en klooien met laptops. U2u maar wat je hebt en voor een leuke prijs/ruil/gratis kunnen we mekaar helpen. Makko
Goedendag, Wie heeft er nog een oude laptop in de kast liggen of die defect is. Voor de hobby ben ik zo aan het sleutelen en klooien met laptops. U2u maar wat je hebt en voor een leuke prijs/ruil/gratis kunnen we mekaar helpen. Makko