Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1848374&tid=140997&author=louwe 16 klepper][rquote=1848338&tid=140997&author=opelpower89]ik snij carrosserieen uitelkaar en breng ze als oud ijzer weg had laatst nog 95 euro voor een kadett gsi carros[/rquote]
das wel veel geld
laatst bracht ik een range rover carresorie weg
met wat los oud ijzer
had toen 6 tientjes
tjah t blijft een kilo prijs
en die veranderd per dag
koper is momenteel wel hoog
enkel zit daar maar heel wienig van in een auto
katalysatoren zijn wel wat waard
maar dan moeten het wel originele zijn
imitatie,s geven ze veel minder voor
[/rquote]
Maar eh daar zit toch ook alu in?? Die ligt rond de 80 cent.
[rquote=1848374&tid=140997&author=louwe 16 klepper][rquote=1848338&tid=140997&author=opelpower89]ik snij carrosserieen uitelkaar en breng ze als oud ijzer weg had laatst nog 95 euro voor een kadett gsi carros[/rquote]
das wel veel geld
laatst bracht ik een range rover carresorie weg
met wat los oud ijzer
had toen 6 tientjes
tjah t blijft een kilo prijs
en die veranderd per dag
koper is momenteel wel hoog
enkel zit daar maar heel wienig van in een auto
katalysatoren zijn wel wat waard
maar dan moeten het wel originele zijn
imitatie,s geven ze veel minder voor
[/rquote]
Maar eh daar zit toch ook alu in?? Die ligt rond de 80 cent.
bij ons wordt alles met kenteken opgehaald en je beurt daar altijd 50 piek voor, zonder kenteken krijg je minder, laatst nog een gare crossgolf op laten halen waar niet veel bruikbaars meer aanzat, nog 20 piek voor gebeurt. En zelf geen km voor hoeven rijden
nja die katilesatoren (of hoe je het schrijft) zit goud in, ik heb het er zelf ook al proberen uit te halen maar daat is geen beginnen aan, dit zijn stukjes van mm werk, dat zal wel 1 van de redenen zijn dat ze zo veel waard zijn..
k wil nog steeds wel graag weten hoe ze dat goud tussen die andere rommel weg halen