S sw_reijnders Forumbewoner 2 feb 2010 #6 origineel gepost door Gommel :wors zoals gommel heb de adverteerder ook nog maar even een complimentje gestuurd!!
origineel gepost door Gommel :wors zoals gommel heb de adverteerder ook nog maar even een complimentje gestuurd!!
S .Stoffel. Komt hier geregeld 2 feb 2010 #11 :jerry hij moest maar eens reactie krijgen van een dief met schuldgevoel :wors
C corsaboy Hoort bij de inboedel 3 feb 2010 #16 super... lullig voor hem dat ding weg is.. van andersman spullen afblijven... :argue
S sw_reijnders Forumbewoner 3 feb 2010 #17 Heb reactie terug gehad van de Adverteerder dat vinden er wel meer,ze moeten er allemaal om lachen.maar heb al een andere versterker gekregen van me baas hierdoor gr daniel Eind goed, al goed . . . maar het is natuurlijk niet de manier.
Heb reactie terug gehad van de Adverteerder dat vinden er wel meer,ze moeten er allemaal om lachen.maar heb al een andere versterker gekregen van me baas hierdoor gr daniel Eind goed, al goed . . . maar het is natuurlijk niet de manier.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 6 feb 2010 #18 denk dat hij meer heeft aan een cursus. hoe doe ik mijn kofferbak dicht.
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 6 feb 2010 #19 En dat zijn baas een nieuwe versterker koopt????
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 6 feb 2010 #20 wordt vast op zijn loon ingehouden. maar dat weet hij vast nog niet. dus zal er straks wel weer een mp adv. voor zijn inghouden loon.
wordt vast op zijn loon ingehouden. maar dat weet hij vast nog niet. dus zal er straks wel weer een mp adv. voor zijn inghouden loon.