Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
word die sprint gehouden op de weg die aan de ingang van het terrein zit? met al die bomen langs de kant en die s-bocht aan het eind???
wel apart dat de gemeente dat goed vind eigenlijk
ik heb wel echt super zin!!!!! kan echt niet wachten. maar het schiet al op
:jerry
bomen??? nee een stuk verder hoor.
en we hebben daar altijd gesprint,tot dat een er een film uitkwam en de boelk voor ons verziekt werd:fy1:fy1:fy1 omdat die dachten dat ze op strrat konden racen.
oke. ben benieuwd.
nog een paar dagen kan niet wachten. :jerry
van de week nog ff wat dingen spuiten en dan is ie er klaar voor hoop ik
Volgende week is het al zover zie ik. Wil ook even gaan kijken, wel weer paar jaartjes geleden en is tenslotte vlakbij waar ik vandaan kom. Is het makkelijk te regelen mocht je nog willen overnachten op locatie? Of hoe zijn de ervaringen?
je kan gewoon komen aanrijden en betalen aan de poort en dan hele weekend je tentje/caravan of vouwwagen neerzetten .. zit allemaal bij de prijs inbegrepen hihi
je hoeft dus ook niet te reserveren of iets dergelijks...
en ervaringen ja ik vind het super gezellie daar (maja ik ben bevooroordeeld als bestuurs- en gewoon lid van opn hihi)
het is een groot veld met genoeg ruime vakken voor iedereen we komen er elk jaar weer 1000 autos kwijt met nog wel wat ruimte over er zijn toiletten en douchewagens en drinken en ontbijt in de hal en er staat een frietkar dus goed geregeld vind ik zelf hihi
het is een groot veld met genoeg ruime vakken voor iedereen we komen er elk jaar weer 1000 autos kwijt met nog wel wat ruimte over er zijn toiletten en douchewagens en drinken en ontbijt in de hal en er staat een frietkar dus goed geregeld vind ik zelf hihi
Nix aan toe te voegen .. gewoon een super geiles treffen :thumbup