F freek corsa Hoort bij de inboedel 11 okt 2008 #122 origineel gepost door freek corsa Wie rijdt er vanuit arnhem/velp naar deze meeting ? Ik heb geen vervoer, maar wil wel heen, en terug natuurlijk :afro Ik hoor het graag Mijn nummer is 06-28418195 ik ben nu in Velp en wil morgen graag mee naar amersfoort en terug natuurlijk
origineel gepost door freek corsa Wie rijdt er vanuit arnhem/velp naar deze meeting ? Ik heb geen vervoer, maar wil wel heen, en terug natuurlijk :afro Ik hoor het graag Mijn nummer is 06-28418195 ik ben nu in Velp en wil morgen graag mee naar amersfoort en terug natuurlijk
J js 400 Komt hier geregeld 11 okt 2008 #123 het wordt super mooi weer morgen,eerst wat mist en daarna mooi,de laatste mooie dag als ik moet geloven:thumbup:thumbup
het wordt super mooi weer morgen,eerst wat mist en daarna mooi,de laatste mooie dag als ik moet geloven:thumbup:thumbup
F freek corsa Hoort bij de inboedel 11 okt 2008 #124 @ basgsi ik heb je een U2U gestuurd, mag ik morgen met je mee heen en terug rijden naar amersfoort ?
A anoniem Hoort bij de inboedel 11 okt 2008 #125 kan iemand mij vertellen tot hoe laat de inschrijvingen voor show en shine zijn???:wors
J js 400 Komt hier geregeld 12 okt 2008 #127 origineel gepost door bordeaux beauty kan iemand mij vertellen tot hoe laat de inschrijvingen voor show en shine zijn???:wors de meeting begint om halv elf dus vanaf dan kan je je bij mij inschrijven:thumbup
origineel gepost door bordeaux beauty kan iemand mij vertellen tot hoe laat de inschrijvingen voor show en shine zijn???:wors de meeting begint om halv elf dus vanaf dan kan je je bij mij inschrijven:thumbup
F freek corsa Hoort bij de inboedel 12 okt 2008 #128 Ik heb nog geen lift kunnen regelen, dus ik kan helaas niet langs komen
S SiDni Post best veel 12 okt 2008 #129 Is de meeting nu al bezig ?? Damn.. Wij komen net van bed.. Hebben nu Sonja Bakker Verantwoord de Frituurpan aan staan.. :wub Tot hoelaat is t eigenlijk ??
Is de meeting nu al bezig ?? Damn.. Wij komen net van bed.. Hebben nu Sonja Bakker Verantwoord de Frituurpan aan staan.. :wub Tot hoelaat is t eigenlijk ??
M MisterGSi Komt hier geregeld 12 okt 2008 #130 zo ben weer terug. was wel een leuke meeting. had er alleen wat meer van verwacht :hmmz maar wel weer mooie dingen gezien. foto's komen nog. greetz Bas
zo ben weer terug. was wel een leuke meeting. had er alleen wat meer van verwacht :hmmz maar wel weer mooie dingen gezien. foto's komen nog. greetz Bas
D dark devil Lid 12 okt 2008 #132 was weer een leuke meeting ook leuk toen we met astra tuning club aan kwamen rijden met zo een 20wagens:angel
was weer een leuke meeting ook leuk toen we met astra tuning club aan kwamen rijden met zo een 20wagens:angel
B Black Magic Loopt hier de deur plat 12 okt 2008 #136 heeeeeeeeeeeeey opelkees bedankt voor het posten van de mooie foto,s laat je het nog even weten van de kalenders
heeeeeeeeeeeeey opelkees bedankt voor het posten van de mooie foto,s laat je het nog even weten van de kalenders
C corsaBpower Lid 12 okt 2008 #138 max en ik moesten de corsa a tr,s weer even hoog houden hoor:angel
J js 400 Komt hier geregeld 12 okt 2008 #140 origineel gepost door MisterGSi zo ben weer terug. was wel een leuke meeting. had er alleen wat meer van verwacht :hmmz maar wel weer mooie dingen gezien. foto's komen nog. greetz Bas wat had jij er dan meer van verwacht:hmmz
origineel gepost door MisterGSi zo ben weer terug. was wel een leuke meeting. had er alleen wat meer van verwacht :hmmz maar wel weer mooie dingen gezien. foto's komen nog. greetz Bas wat had jij er dan meer van verwacht:hmmz