K kurtmanta Komt hier geregeld 12 jul 2011 #102 uiteraard, weer vanaf zaterdag morgen aanwezig elk jaar weer een dik treffen :wors
K kurtmanta Komt hier geregeld 12 jul 2011 #103 uiteraard, weer vanaf zaterdag morgen aanwezig elk jaar weer een dik treffen :wors
S Small Sexy Post best veel 13 jul 2011 #104 Absoluut aanwezig met enige vrienden. Neem zelf de ascona mee. Hoop dat ik dit jaar weer mag kamperen bij Occ Sjupke`
Absoluut aanwezig met enige vrienden. Neem zelf de ascona mee. Hoop dat ik dit jaar weer mag kamperen bij Occ Sjupke`
S Small Sexy Post best veel 13 jul 2011 #105 Absoluut aanwezig met enige vrienden. Neem zelf de ascona mee. Hoop dat ik dit jaar weer mag kamperen bij Occ Sjupke`
Absoluut aanwezig met enige vrienden. Neem zelf de ascona mee. Hoop dat ik dit jaar weer mag kamperen bij Occ Sjupke`
T trabantman Komt weleens kijken 14 jul 2011 #106 Rezerveer ook weer eff mooi weer !!! Druk in de bouw dan ken de station weer mee dit jaar in z`n nieuwe style !! :vertag
Rezerveer ook weer eff mooi weer !!! Druk in de bouw dan ken de station weer mee dit jaar in z`n nieuwe style !! :vertag
T trabantman Komt weleens kijken 14 jul 2011 #107 Rezerveer ook weer eff mooi weer !!! Druk in de bouw dan ken de station weer mee dit jaar in z`n nieuwe style !! :vertag
Rezerveer ook weer eff mooi weer !!! Druk in de bouw dan ken de station weer mee dit jaar in z`n nieuwe style !! :vertag
F funkycorsa Post best veel 25 jul 2011 #110 :swear ik zit in kroatie :swear maar de rest van het corsa/tigra team zijn er zeker weer bij! :thumbup
:swear ik zit in kroatie :swear maar de rest van het corsa/tigra team zijn er zeker weer bij! :thumbup
F funkycorsa Post best veel 25 jul 2011 #111 :swear ik zit in kroatie :swear maar de rest van het corsa/tigra team zijn er zeker weer bij! :thumbup
:swear ik zit in kroatie :swear maar de rest van het corsa/tigra team zijn er zeker weer bij! :thumbup
H hanskadett Loopt hier de deur plat 28 jul 2011 #112 ja ja ja nu de tr klaar is kom ik beide dagen ff kijken. zeker daar ik voor een aantal mensen wat parts mee moet nemen
ja ja ja nu de tr klaar is kom ik beide dagen ff kijken. zeker daar ik voor een aantal mensen wat parts mee moet nemen
H hanskadett Loopt hier de deur plat 28 jul 2011 #113 ja ja ja nu de tr klaar is kom ik beide dagen ff kijken. zeker daar ik voor een aantal mensen wat parts mee moet nemen
ja ja ja nu de tr klaar is kom ik beide dagen ff kijken. zeker daar ik voor een aantal mensen wat parts mee moet nemen
W wagnas Loopt hier de deur plat 4 aug 2011 #116 Ik hoop ook weer te komen, op zaterdag, ben de tel kwijt hoeveelste keer het is. :angel En met de brute Corsa, en niet de Astra. king: Bestel hetzelfde weer als vorig jaar, alleen een paar graden eraf, het zweet stond me op de rug met het terugrijden naar huis na het treffen. Ik neem ook de Chrome Mattig cupspiegels mee en het Verchroomde kleppendeksel. :wub
Ik hoop ook weer te komen, op zaterdag, ben de tel kwijt hoeveelste keer het is. :angel En met de brute Corsa, en niet de Astra. king: Bestel hetzelfde weer als vorig jaar, alleen een paar graden eraf, het zweet stond me op de rug met het terugrijden naar huis na het treffen. Ik neem ook de Chrome Mattig cupspiegels mee en het Verchroomde kleppendeksel. :wub
W wagnas Loopt hier de deur plat 4 aug 2011 #117 Ik hoop ook weer te komen, op zaterdag, ben de tel kwijt hoeveelste keer het is. :angel En met de brute Corsa, en niet de Astra. king: Bestel hetzelfde weer als vorig jaar, alleen een paar graden eraf, het zweet stond me op de rug met het terugrijden naar huis na het treffen. Ik neem ook de Chrome Mattig cupspiegels mee en het Verchroomde kleppendeksel. :wub
Ik hoop ook weer te komen, op zaterdag, ben de tel kwijt hoeveelste keer het is. :angel En met de brute Corsa, en niet de Astra. king: Bestel hetzelfde weer als vorig jaar, alleen een paar graden eraf, het zweet stond me op de rug met het terugrijden naar huis na het treffen. Ik neem ook de Chrome Mattig cupspiegels mee en het Verchroomde kleppendeksel. :wub
B bastiaan1981 Komt hier geregeld 15 aug 2011 #120 ik ben er ook voor de 1ste keer bij heb er al zin in