@midnight black wrote:Die eerste advertentie is van een Zafira waar ik met een boog omheen zou lopen: dubbele uitlaat op een verder standaard Zafira, niet originele Zafira velgen en een aftermarket zonnedak....
Verder als je cruise control wilt zou ik zoeken naar 1 waar het al op zit want bij alle vroegere Zafira's (deze prijsklasse dus) zitten nog X16 en X18 motoren ipv Z, deze hebben geen fly by wire gaspedaal en zijn dus niet eenvoudig van originele c.c. te voorzien.
Verder heeft Elegance heel veel meer luxe als een Comfort en het prijsverschil bij die bouwjaren is nihil.
Of de auto betrouwbaar is of niet is voor een groot deel afhankelijk hoe goed ie onderhouden is maar dan nog zul je pech kunnen hebben....
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb nu een tijdelijk karretje, een Corsa uit 94. Ik rij er nu iets meer dan een half jaar in en die 500 euro (incl. nieuwe apk) heb ik er al dik uit. Ik klop het af, maar het karretje rijdt echt wonderbaarlijk goed voor haar leeftijd. Geluk is iets wat je altijd moet hebben. Pech kan inderdaad altijd.
Ok, dus je adviseert om de Comfort, gezien mijn wensen, links te laten liggen en uit te kijken naar de Elegance. CC het beste er dus al op.
Bedankt voor je feedback!