Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vanmiddag rond 14.15u in Zaandijk(NH) op de kruising bij het politiebureau, een groene Vectra met een beste spoilert en dikke pijp. Had een aanhangwagen er achter! Klonk wel leuk!
Vanochtend op de A4 en hierna op de A13, een C2 station dolfijngrijs, kleurtje van helmer, privacyglas en met aftermarket xenon erin! Stukje samen opgereden en klein beetje mee gesport!
gelopen weekend op de A12 richting Utrecht een zwarte C1 station 2.0 turbo, die ging best vlot
Vanmiddag renee + gezin gespot met zen dikke vectra c stw op de antony fokkerweg.. kwam van het tankstation af hadden eten gehaald zwaaiden nog naar elkaar en claxoneren!
Nou wat mij het eerst attendeerde was het Xenon verlichting en de oranje US lights, en toen reed je nog een heel end achter mij, wist niet eens wat het was !, en bij voorbij gang inderdaad die kleur, uitlaat en de LED kentekenlampkes :thumb
Moah vind het wel een nette auto hoor, heb ze wel eens bij daglicht gezien :angel
@Sjors-V6 wrote:Nou wat mij het eerst attendeerde was het Xenon verlichting en de oranje US lights, en toen reed je nog een heel end achter mij, wist niet eens wat het was !, en bij voorbij gang inderdaad die kleur, uitlaat en de LED kentekenlampkes :thumb
Moah vind het wel een nette auto hoor, heb ze wel eens bij daglicht gezien :angel
Zowel stads als richting aanwijzers zijn bijde wit, alleen lijken ze geel ivm de Xenon verlichting..