Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zojuist, op de A17 van Roosendaal richting Moerdijk, ter hoogte van Roosendaal, een blauwe donkerblauwe Vec C GTS met embleemloze grill, achterspoiler en 2 dubbele, rechthoekige uitlaatpijpen. Hing een aanhangertje achter met daarop een crossmotor, volgens mij een KTM?
Gespot tijdens de AutoMotorsportief vandaag in Haaksbergen o.a. deze Vauxhall Vectra. De eigenaar gaf aan dat onder de kap een 1.9 diesel gemonteerd was:
Bij de RDW staat deze overigens gewoon te boek als Opel Vectra ..., wel twee leuke pijpjes overigens :thumb
De Vauxhall grille oogt wel agressiever dan de standaard Opel Vectra versie, dus ik kan me de keuze wel voorstellen.
Iedere ochtend kom ik op de N48 tussen Ommen en Hoogeveen een prachtige zilveren Vectra C2 SW met xenon en rondom gespoten skirts tegen. Volgens mij kenteken 18-ZR-**.
Rond kwart voor 6 kwam ik een soortgenoot tegen op de N322 richting Almkerk. Eveneens een 2.6 Sport Edition II. Hadden bij Brakel allebei geen zin in een vrachtwagen die 55 a 60 bleef rijden.