Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag op de A58 tussen Breda en Tilburg op een parkeerplaats een zilveren c sedan zien staan met mooie velgen en een aanhanger erachter met een geel dekzijl.
03-08 vectra b station donker blauw dubbele einddemper dik laag reed stevig door centrum Valkenburg ri op de caubergweg tijd 20:55 uur zaten op het terras al daar....
@nova.... wrote:03-08 vectra b station donker blauw dubbele einddemper dik laag reed stevig door centrum Valkenburg ri op de caubergweg tijd 20:55 uur zaten op het terras al daar....
heey dat zal mijn oom zijn geweest
met zn vec station
vauxhal gril angel eyes tsw venoms eronder en schroef setje
@opelpower89 wrote:@nova.... wrote:03-08 vectra b station donker blauw dubbele einddemper dik laag reed stevig door centrum Valkenburg ri op de caubergweg tijd 20:55 uur zaten op het terras al daar....
met zn vec station
@nova.... wrote:@opelpower89 wrote:@nova.... wrote:03-08 vectra b station donker blauw dubbele einddemper dik laag reed stevig door centrum Valkenburg ri op de caubergweg tijd 20:55 uur zaten op het terras al daar....
met zn vec station
kan niemand anders zijn gweest
Hey, ja dat klopt zag er wel mooi uit! :thumbup
hehe thanx nova
zal het hem zegge
toevallig geen blauwe 2000 of een zilvere e kadett met witte bumpers gespot in valkenburg
@opelpower89 wrote:@nova.... wrote:@opelpower89 wrote:@nova.... wrote:03-08 vectra b station donker blauw dubbele einddemper dik laag reed stevig door centrum Valkenburg ri op de caubergweg tijd 20:55 uur zaten op het terras al daar....
met zn vec station
kan niemand anders zijn gweest
Hey, ja dat klopt zag er wel mooi uit! :thumbup
hehe thanx nova
zal het hem zegge
toevallig geen blauwe 2000 of een zilvere e kadett met witte bumpers gespot in valkenburg
ok,
nee want anders had ik het wel neer gezet bij gespot
Mijn pa werkt sinds een tijdje bij technarap ofzoiets daar maken ze tv's en weet ik het en aangezien me auto bij de spuiter staat en nog vakantie heb breng ik me pa enzo zodat ik overdag een auto heb :angel Morgen nog 1x en daarna niet meer. Zal morgen wel eens toeteren als ik je auto zie in me pa zijn fordje.
Vorige week is deze Vectra V6 verkocht bij ons en is vandaag opgehaald. De vorige eigenaar heeft hem tot zijn spijt in moeten ruilen i.v.m. ziekte Werkelijk een prachtwagen waar niks op aan te merken is, met custom-made einddempers met een prachtig zwaar en diep geluid.